030 Love & Peach & 040 Think Pink

Gisteren liet ik de eerste twee blushes van de zes blushes uit het nieuwe assortiment van Catrice zien. Vandaag is het de beurt aan nummer drie en vier. De derde en vierde blush hebben de naam 030 Love & Peach en 040 Think Pink. Bij beide blushes is al duidelijk aan de naam te zien welke kleur ze hebben, maar nu heb ik even genoeg gepraat, het is tijd voor de foto’s!

030 Love & Peach

040 Think Pink

Gisteren vertelde ik jullie al wat ik van de verpakking van de blushes vind. Hier nog een keer kort: De verpakking ziet er het zelfde uit als de defining duo blushes uit het vorige assortiment alleen deze blush bestaat uit één kleur i.p.v. twee kleuren. Verder ziet het doosje er mooi, simpel maar toch chique uit.

Zoals ik al zei ziet de kleur van de blush er precies zo uit als de naam doet verwachten. (Zie rechter swatch) De 030 Love & Peach blush heeft echt een duidelijke peach kleur. 030 Love & Peach is een matte blush. Ook is de pigmentatie van de blush mooi en beter dan blush 010 en 020. Toch denk ik dat deze blush mooi zal staan op zowel een lichte als een wat donkerdere huid omdat het niet echt een knal kleur is.

Ook bij de tweede blush ziet de kleur er precies zo uit als de naam doet verwachten. Mooi roze dus! (Zie linker swatch) Ook dit is een matte blush met een prima pigmentatie. Ook deze blush heeft een betere pigmentatie dan blush 010 en 020. In tegenstelling tot de blush 030, denk ik dat deze blush bij de echte lichte huidjes onder ons net wat te geprimenteerd is.

De nieuwe make-up producten uit het assortiment van Catrice zijn al verkrijgbaar bij de Kruidvat allemaal voor een fijn prijsje. Deze blushes kosten namelijk €3,49 per stuk. Morgen laat ik de laatste twee blushes zien van het nieuwe assortiment. De review van blush 010 Toffee Fairy en 020 Rose Royce nog niet gezien? *Klik*. Hier de namen van alle zes de blushes op een rij: 010 Toffee Fairy, 020 Rose Royce, 030 Love & Peach, 040 Think Pink, 050 Apropos Apricot en 060 Rosewood Forest

Naar welk van de twee blushes gaat jou voorkeur?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zes personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

7 reacties

Opgeslagen onder Beauty

7 Reacties op “030 Love & Peach & 040 Think Pink

  1. Lonneke

    Ik vind het jammer dat je zoveel blushes swatcht!

    Like

  2. De roze vind ik mooi hoor!

    Like

  3. Pingback: 050 Apropos Apricot & 060 Rosewood Forest | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: Prime and Fine Highlighter Powder | aboutbeautyfashion

  5. Pingback: Liquid Lip Tint Catrice | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

