Shoplogje New Catrice

Afgelopen week vertelde ik jullie over het nieuwe assortiment van Catrice. Vorige week had ik hier al wat dingetjes van gekocht, en deze week kon ik het niet laten om nog wat te kopen. (Eigenlijk kon ik gewoon weer eens niet kiezen tussen welke ik het mooiste vond en wilde ik ze gewoon allemaal hebben.) Vandaag dus een shoplogje met daarin alleen de producten uit het nieuwe assortiment van Catrice.

Ik kocht de zes nieuwe blushes uit het vernieuwde assortiment. Hier komen binnenkort de reviews van online. Ik vond de kleurtjes in de winkel er zo mooi uit zien van alle zes de blushes toen ik ze swatchte, dat ik niet kon kiezen welke ik wel en welke ik niet zou nemen. Allemaal dus maar.

Ik vertelde jullie al dat ik erg benieuwd was naar de highlighter uit het nieuwe assortiment van Catrice. Het is volgens mij namelijk de eerste budget highlighter! Yeahh! Ik ben benieuwd of deze mooi is!

Ook heb ik twee van de drie kleuren van de liquid lip tints bemachtigt. Ik vond ze er ook echt super mooi uit zien toen ik ze op mijn hand swatchte in de winkel en nog een pluspunt, ze roken echt super lekker zoet! Ben nu al helemaal verliefd op mijn nieuwe aanwinsten van Catrice!

Van alle producten in deze shoplog komt waarschijnlijk deze week nog een review online. Ik heb een aantal van de producten al uitgeprobeerd en ik kan je al vertellen dat ze echt de moeite waard zijn om te kopen! Waarom? Dat vertel ik jullie in de review!

Heb jij al producten uit het nieuwe assortiment van Catrice?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zes personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Shoplogje New Catrice

  1. Pingback: Prime and Fine Highlighter Powder | aboutbeautyfashion

  2. Pingback: Liquid Lip Tint Catrice | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

