I Love Sale

Shoppen, I Love it! Maar wat ik nog leuker vind is de Sale! Het enige probleempje is alleen dat wanneer ik ga shoppen in de sale ik bepakt en bezakt terug kom en mijn portemonnee vaak helemaal leeg is. Gelukkig viel het in dit shoplogje nog mee en scoorde ik behalve kleding ook een mooi lakje van Catrice voor maar €1,00! Het lakje komt uit de Cruise Couture collectie en zoals jullie waarschijnlijk al weten heb ik hier al verschillende producten van. Toch had ik dit lakje nog niet en kon ik hem voor dat prijsje niet laten liggen.

Het flesje ziet er het zelfde uit als de andere lakjes uit de Cruise Couture collectie. Op de dop is zilver kleurig en er zijn afbeeldingen van een roer te zien die passen bij de naam van de Limited Edition collectie. Verder ziet het flesje er het zelfde uit als de vaste nagellakjes van Catrice. Dit lakje heet 01 Hi, Society!.

Op de foto draag ik twee laagjes nagellak. Sorry voor de overbelichting… Ik heb de camera’s weer eens niet in mijn bezit omdat die mee zijn op vakantie. De foto heb ik dus met mijn mobiel gemaakt en zonder flits werd de foto helemaal waardeloos… Maar over het lakje! Het lakje dekt goed en is gemakkelijk aan te brengen. Ook droogt het lakje snel. Het is een peach kleurig lakje met een lichte gouden shimmer er in. 

Benieuwd naar ander producten uit de Cruise Couture collectie? Kijk dan snel even hier:
Lipstick:   – 220 Mrs Brightside
110 Shy Flamingo
Nagellak: – 02 Jetsetter
03 Welcome to Pink Tropez
04 Feel the Yacht Beat
Eyeliner:  – 01 Nautica
De blush uit deze LE heb ik ook in mijn bezig maar deze heb ik nog niet gereviewd. Iedere keer vergeet ik weer dat ik die blush heb:$…

De producten uit de Cruise Couture collectie hebben inmiddels plaats gemaakt voor de producten van de nieuwe Limited Edition collectie van Catrice genaamd Coolibri. Staat een van de producten uit de Cruise Couture collectie toch nog op jou wishlist? Wees er dan snel bij want met een beetje geluk vind je hem nog in de sale bak!

Heb jij producten uit de Cruise Couture collectie? Zo ja, welke en naar welke ben je nog opzoek?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas vijf personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

