Nieuw Assortiment Catrice

Gisteren beloofde ik jullie dat ik vandaag de nieuwe producten van Catrice zou laten zien. Catrice krijgt namelijk een nieuw assortiment waardoor er veel producten verdwijnen uit het assortiment maar er komen ook een heleboel nieuwe producten terug voor in de plaats! Op naar alle nieuwe producten.

Photobucket

Oe, gelijk al een product dat mijn aandacht trekt. Het tweede beauty product van links op de foto. Het is een Ultimate Lip Glow. Dit is een jelly lipstick die lijkt op de Maybelline popstick die ik jullie laatst al liet zien. *Klik*. Verder zie je een nieuwe lip tint, hier ben ik ook erg benieuwd naar, een nieuwe mascara en een nieuw oog potlood.

Lip Tint € 3,99
Ultimate Lip Glow € 4,99
Glamour Doll Mascara € 3,99
Precision Eye Pencil € 2,29

Photobucket

De eerste budget highlighter die ik ken! Ik wil hem! Heel graag! Deze heet de Prime and Fine Highlighting Powder. Verder komt er een nieuwe Defining Blush. Deze heeft in tegenstelling tot de blushes die uit het assortiment gaan maar één kleur. Wel ziet hij er erg mooi uit. Ook komt er een nieuwe foundation in het assortiment. Dit is de Ultimate Moisture Fresh Skin Make Up en deze geeft een medium dekking, een matte teint en egaliseert kleine oneffenheden. De Matt Mousse Make-up is al een tijdje te vinden in het assortiment van Catrice. Hier komen alleen nog twee nieuwe tinten bij. Dit product staat niet op de afbeelding maar hoort wel bij het nieuwe assortiment. Een Prime and Fine Illumination Base voor onder de foundation.

Prime and Fine Highlighting Powder € 4,49
Ultimate Moisture Fresh Skin Make Up € 5,49
Defining Blush € 3,49
Matt Mousse Make Up €4,99

Dit zijn de producten waarbij ik tot nu toe met zekerheid kan zeggen dat ze in het nieuwe assortiment zullen zitten. Natuurlijk komen er nog meer ter vervangingen voor het oude assortiment. Dit zijn ook wel gelijk de producten waar ik het meest benieuwd naar ben. Ook zou ik graag nog willen weten welke oog make-up er in het nieuwe assortiment zit. Zodra ik dit weet zal dit nog in een nieuwe post online verschijnen.

Heb jij al een product uit het nieuwe assortiment gezien die jij graag zou willen hebben?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zes personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Nieuw Assortiment Catrice

  1. Pingback: Prime and Fine Highlighter Powder | aboutbeautyfashion

  2. Pingback: Liquid Lip Tint Catrice | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

