Nail-art Inspiration

Het is al weer even geleden dat ik jullie verschillende nail-arts liet zien die mij inspireerde. Daarom vond ik het weer eens tijd om jullie weer een aantal gave, mooie en creatieve nail-arts te laten zien! (Klik op de foto om naar de bron te gaan)

nail

crownthequeens.com

nail art nail-art

nail

Nail art: Summer nail art designs

3D nail art nail-art

.

...

Dit waren de nail-arts die ik heb uitgekozen. Ik heb expres gekozen voor onmogelijke en mogelijke nail-arts. Stuk voor stuk vind ik ze hartstikke mooi omdat ze allemaal iets speciaals hebben wat niet altijd iedereen op haar nagels draagt. Nogmaals, klik op de afbeeldingen voor de bronnen. Sommige linken naar pinterest, verder dan dat kon ik ook geen bron vinden, en sommige linken naar een blog vol met gave nail-arts! Zeker een kijkje waard dus!

Wat is jou favoriete nail-art?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas zes personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “Nail-art Inspiration

  1. wat een mooie nail-arts!

    Like

Geef een reactie

