Koko’s Lipbalm Yves Rocher

Ik heb twee geurtjes die ik bij verzorgingsproducten echt overheerlijk vind. Namelijk kokos en amandel (bloesem). Deze geurtjes herken ik dan ook uit duizenden. Vandaag een lipbalm van Yves Rocher met een kokos geur.

Het potje ziet er simpel uit. Aan de onderkant is het doorzichtig waardoor je de lipbalm kunt zien zitten. Het potje heeft een wit dekseltje met daarop een sticker met een afbeelding van kokosnoten er op. Ook is het logo van Yves Rocher op de sticker te zien. Persoonlijk hou ik meer van een lipbalm in een stick. Dit vind ik hygiënischer dan in een potje. De reden dat ik deze lipbalm toch heb gekocht was omdat ik de geur echt niet kon weerstaan.

Als je het dekseltje van het potje afdraait zie je een witte lipbalm. De lipbalm ruikt echt heerlijk naar kokos. Wanneer je niet van kokos houdt is dit geen aanrader voor jou. Wanneer je de lipbalm op je lippen aanbrengt geeft hij een mooie glans. Je lippen voelen heerlijk zacht aan en plakken niet overdreven erg.

De lipbalm kost €3,50 per potje. Één potje bevat 5 gram aan lipbalm. Hier kun je dus wel een poosje mee doen. Wil jij deze lipbalm ook? Kijk dan snel even hier! Ook heb ik nog een kleine tip! Yves Rocher heeft heel veel producten afgeprijsd met een heleboel korting! Deze producten kun je gemakkelijk bestellen via Yves-Rocher.nl.

Vind jij een lipbalsem in een potje of in een stick fijner?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas vijf personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

