Lookbook Favorites #8

De afgelopen weken heb ik net iets te veel geshopt. Het begint nu zelfs zo erg te worden dat mijn kleding niet meer in mijn kast past, mijn make-up en nagellak neemt mijn gehele bureau in beslag en mijn verzorgingsproducten passen ook al niet meer op de schap… Oeps?  Toch denk ik iedere keer weer wanneer ik een gave outfit zie: ‘ooo dat kledingstuk wil ik ook!’. Dat had ik ook bij de volgende outfits van Lookbook.

STRAIGHT LINES
BY MIRA B., 22 YEAR OLD BLOGGER AT HTTP://365DAYS.SE FROM NEVERLAND

Ik vind de tas bij deze outfit echt super gaaf. Hij is simpel, chique maar valt toch op. Ook de outfit vind ik er leuk uit zien. Ook weer redelijk simpel maar toch vrouwelijk en sexy.

SO FRESH!
BY ALEXANDRA M., 22 YEAR OLD STUDENT FROM POLAND

De Peter Pan kraagjes zie je overal terug. Aan hempjes, blousejes, t-shirts. Op dit moment heb ik nog geen enkel kledingstuk met een Peter Pan kraagje, maar die gaat er zeker komen. Het kraagje geeft het blouseje net dat extra doordat het er lief uit ziet. Ook matched de kleur van het kraagje met de tas. Ook vind ik het super dat er twee frisse pastel kleurtjes te zien zijn in deze outfit die samen mooi te combineren zijn.

SUMMER IN THE CITY
BY PATI B., 20 YEAR OLD GIRL FROM POLAND

Nee, dit is zeker geen outfit voor zo op straat. Tenminste ik zou het daar niet dragen. Toch wilde ik jullie deze outfit laten zien. Waarom? Het broekje dat je op deze foto ziet is steeds vaker terug te zien bij bikini’s. Ook zijn de hoge taille broeken weer helemaal terug zowel in een korte variant als in een lange variant. Ook het printje voldoet helemaal. Broeken, shorts, bikini’s en jurkjes met een vrolijke en kleurrijke print mogen namelijk ook niet aan het straatbeeld ontbreken deze zomer.

BLACK AND YELLOW
BY MERI W., FREELANCE PHOTOGRAPHER/BLOGGER FROM POLAND

The perfect black dress. Volgens mij is ieder meisje en iedere vrouw er wel naar opzoek. En in mijn ogen is dit het perfecte zwarte jurkje. De boven kant gewoon glad en simpel, bij je middel begint hij uit te lopen met een leuk kanten stofje er over heen. Super cute en super sexy vind ik.

FRESH
BY ELENA S., 16 YEAR OLD GIRL FROM LONDON

In de vorige Lookbook Favorites post schreef ik al dat doorschijnende kanten shirtjes helemaal een trend zijn. Deze worden gedragen met een simpel zwart hempje er onder of met een mooie zwarte bh. Ook de doorschijnende blousejes zijn te vinden op straat. Zelf heb ik ook wat doorschijnende hempjes, blousejes en shirtjes. Deze combineer ik met een wit of zwart hempje er onder. Super leuk en ergens ook wel sexy. Ook vind ik bij deze outfit het randje op de schouders heel lief. De combinatie met de tas maakt de hele outfit compleet.

Op welke site doe jij jou fashion inspiratie op?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas vijf personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “Lookbook Favorites #8

  1. Die laatste outfit is echt mooi!

    Like

Geef een reactie

