Turquoise & Caicos, Merino Cool

Gisteren zagen jullie drie lakjes van Essie voorbij komen en de swatch van één van de drie lakjes. Vandaag zoals belooft de swatches van de andere twee Essie lakjes!

Wat ik gisteren vertelde over de flesjes: “Alle nagellak flesjes van Essie zien er het zelfde uit. Een witte dop en op het flesje staat in het glas ‘Essie’ gedrukt. Dat de naam er echt ingedrukt staat vind ik er leuk uit zien. Niet zo standaard toch?”

Dit is het lakje 76 Merino Cool. Een kleurtje die ik nog niet had! Op de foto draag ik twee laagjes nagellak. Hij dekt mooi egaal en is gemakkelijk aan te brengen door het brede kwastje. Ook blijft het lakje netjes zitten en droogt hij redelijk snel. Het is een kleurtje dat niet zo standaard is maar toch vind ik hem erg mooi. Ik ben er zeker van dat ik deze kleur vaker zal gaan dragen.

Hier het lakje 98 Turquoise & Caicos. Een turquoise kleur lakje. I love deze kleur! Echt… Het is zo’n frisse kleur! Over het lakje: Op de foto draag ik twee laagjes nagellak. Ja, ehh… Misschien zie je het al. Ik was te snel met dingen weer vastpakken waardoor de nagellak op mijn duim er niet meer netjes uit ziet… Overnieuw dus! Het lakje droogt redelijk snel, en alsnog was ik gewoon te snel, en dekt mooi egaal. Ook hier valt het me weer op hoe gemakkelijk deze nagellak aan te brengen is door het fijne brede kwastje.

De lakjes van Essie zijn onder andere verkrijgbaar bij de Etos voor €9,99 per stuk. Er zijn 70 verschillende kleurtjes verkrijgbaar dus genoeg om uit te kiezen!

Wat vind jij van het lakje Merino Cool? Zou jij hem dragen?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas vijf personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “Turquoise & Caicos, Merino Cool

  1. wauw, leuke lakjes! Ik heb zelf nog geen lakjes van essie, ik vind ze net iets te duur! maar ben ze nog wel van plan om er een paar te kopen!

    x http://dutchbeauty-blog.blogspot.nl

    Like

  2. De laatste vind ik heel mooi!

    Like

Geef een reactie

