Muchi, Muchi Swatch!

 

Laatst liet ik al een nail-art zien waarbij ik twee van deze Essie lakjes had gebruikt. Daarom is het wel tijd om deze lakjes eens te reviewen vind je niet? Van links naar recht op de foto zie je 98 Turquoise & Caicos, 76 Merino Cool en 17 Muchi, Muchi.

Het lakje dat ik jullie vandaag gelijk laat zien is het roze lakje genaamd 17 Muchi, Muchi. Alle nagellak flesjes van Essie zien er het zelfde uit. Een witte dop en op het flesje staat in het glas ‘Essie’ gedrukt. Dat de naam er echt ingedrukt staat vind ik er leuk uit zien. Niet zo standaard toch?

 

Op de foto draag ik 3 laagjes nagellak. Licht roze blijft toch altijd een kleurtje waar de tip van je nagel gemakkelijk doorheen blijft schijnen… Lastig is dat. Ik denk dat de enige manier om dat te voorkomen is dat je er een witte nagellak onder draagt. Dan is je nagel al egaal van kleur en kan er dus geen kleurverschil te zien zijn. Het lakje van Essie lakt wel fijn. Er zit namelijk een lekker breed kwastje aan waardoor je je nagels gemakkelijk en snel gelakt hebt. Ook streept het lakje niet en droogt hij redelijk snel!

Morgen laat ik jullie de andere twee lakjes van Essie zien! De lakjes van Essie zijn onder andere verkrijgbaar bij de Etos voor €9,99 per stuk. Er zijn 70 verschillende kleurtjes verkrijgbaar dus genoeg om uit te kiezen!

Heb jij lakjes van Essie? Welke?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas vijf personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “Muchi, Muchi Swatch!

  1. Elise

    Ja ik heb deze ook(:
    Ik vind hem heel fijn.

    Like

  2. wat is er gebeut met je middelvinger? :O
    xx http://dutchbeauty-blog.blogspot.nl

    Like

Geef een reactie

