Accesorize Merged Baked Blush

Zo had ik geen enkele blush, en nu heb ik er denk ik een stuk of 8 à 9. Allemaal verschillende, stuk voor stuk hartstikke mooi. Vandaag laat ik jullie een mooie baked blush van Accessorize zien.

Alleen het doosje ziet er al fantastisch uit. De vlinders en het logo van Accessorize staan er in het goud opgedrukt. Dit is op de foto een beetje veranderd door de flits, maar anders zag je de blush niet zo mooi als hierboven. Het doosje is stevig, gemakkelijk te openen maar ook weer goed te sluiten. 

Oooo, ik vind baked blushes er altijd uit zien om te snoepen. Zo mooi, schattig en vrolijk met die verschillende kleurtjes. En de kleurtjes vormen samen altijd een super verrassing.

De blush heeft een shimmer in zich. Op de foto komt deze wel erg hard naar voren maar wanneer je hem draagt zie je dit gelukkig niet zo erg. Het lijkt dan gewoon of je een highlighter onder of bij de blush hebt aangebracht waardoor je een mooie gloed op je wangen krijgt. De kleur is helemaal mijn ding. Het is namelijk een kleur die zitten de roze en peach kleur in zit. Met dit soort kleurtjes lijkt mijn gezicht namelijk niet gelijk helemaal oververhit als ik blush draag.

Deze blush van Accesorize is verkrijgbaar bij de Accesorize zelf. Deze blush bevat 8 gram aan poeder en dat is dus behoorlijk wat. Deze blush kost rond de €5,00 de precieze prijs weet ik niet meer en kan ik ook niet vinden op internet.

Draag jij liever een matte blush of een blush met shimmer?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas drie personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “Accesorize Merged Baked Blush

  1. Pingback: FOTD: Peach & Pink | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

