A lot of Pigments

Pigments… Zo had ik er nog geen enkele in mijn bezit, en nu heb ik er vier. Al weer even geleden liet ik jullie één van de pigments op de foto hierboven al zien in een review. Namelijk de paarse variant genaamd ‘Butterfly‘. De groende variant kreeg ik van een vriendin op mijn verjaardag en de roze en blauwe pigments vond ik in de uitverkoop bak bij de Kruidvat. Daar kon ik ze natuurlijk niet laten liggen.

De potjes zien er vrij simpel maar toch mooi uit. Ze hebben allemaal een zwarte draaidop en de onderkant van het potje is doorzichtig waardoor je de kleurtjes van de pigments ziet. Erg leuk vooral als je meerdere kleurtjes hebt. De blauwe pigments heten 08 Aquamatic, de roze pigments heten 04 Pinkie en de groene pigments hebben de naam Kiwi (Deze heeft geen nummer).

Als je de dop er afdraait komt er bij de blauwe en de roze pigements een dopje te voorschijn die je open kunt maken waardoor er doseer gaatjes tevoorschijn komen. Bij de groene pigments is dit niet zo. Hier zit er een plastic plakkertje over de gaatjes heen die je de eerste keer dat je de pigments gebruikt er af moet halen. Persoonlijk vind ik het dopje van de roze en de blauwe pigments fijner dan die van de groende. Hierbij weet je namelijk zeker dat ook wanneer je de dop er op hebt niet zomaar alles onder komt te zitten.

Hier de swatches. Alle drie de kleurtjes zien er mooi uit. Toch zien de swatches er net wat anders uit dan ik had verwacht. In alle kleurtjes zit namelijk een lichte shimmer die de kleur net iets anders laat ogen dan hij er in het potje uit ziet. Wel zijn alle kleurtjes mooi gepigmenteerd en dus perfect voor een lekkere zomerse knal look of voor met het uitgaan!

Hoeveel deze pigments precies kosten weet ik nog steeds niet… Bij het cadeautje was het prijsje er natuurlijk afgehaald en bij de pigments die ik zelf heb gekocht zat er geen prijsje op en heb ik het bonnetje niet meegenomen. Nog steeds krijg ik de zelfde resultaten als de vorige keer waarbij prijzen variëren van €6,99 onafgeprijsd tot €7,49 afgeprijsd… Erg vreemd… De volgende keer dat ik in de Kruidvat ben ga ik eerst eens even kijken hoeveel deze pigments nou echt kosten afgeprijsd.

Wat vind jij fijner? Gewone oogschaduw of pigments?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas drie personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “A lot of Pigments

  1. Pigmenten werken gewoon iets omslachtiger vind ik. Je moet al de juiste skills en tools hebben 😉

    Like

Geef een reactie

