Cute Nail-art

Al weer een poosje heb ik geen nail-art voorbij laten komen op About Beauty Fashion. Als je mij volgt op Pinterest kun je daar wel verschillende inspiratie foto’s voorbij zien komen, ook dus op het gebied van nail-arts. Afgelopen week had ik ’s avonds niks te doen en toverde ik mijn nagellakjes en mijn nail-art kwastje maar weer eens te voorschijn. Ik wilde namelijk al voor een langere tijd deze nail-art proberen na te maken.

Love it!

De exacte kleurtjes die voor de nail-art gebruikt zijn heb ik niet. Zo heb ik wel een goudkleurige nagellak maar niet met zulke glitters er in. Ook heb ik geen wit lakje dus deze heb ik vervangen voor een turquoise lakje. Benieuwd naar het resultaat? Kijk dan snel verder!

Dit is het resultaat! Aangezien ik dus echt geen sterretjes kan maken heb ik de sterretjes vervangen door hartjes. Verder heb ik de nail-art het zelfde gemaakt als op de inspiratie foto. Zelf vind ik hem behoorlijk goed gelukt. Ik heb voor de strepen gebruik gemaakt van het nail-art kwastje van Essence. Eerst wilde ik gebruik maken van plakband, maar hier heb ik dus echt het geduld niet voor. En ja, je begrijpt vast wel wat er dan gebeurt. Ik wachtte te kort en trok toen ik de plakband er afhaalde alle nagellak mee… Door het kwastje te gebruiken heb je hier geen last van.

De lakjes die ik voor deze nail-art heb gebruikt zijn:
– Essie 98 Turquoise & Caicos
– Essie 17 Muchi, Muchi
– Catrice 650 Goldfinger
– Gouden nail-art nagellak van de Etos

Aangezien er gisteren geen post online is verschenen omdat ik moest werken, zal er vanavond een tweede post verschijnen!

Wat vinden jullie van deze nail-art? Goed gelukt? Maak jij vaak nail-arts?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas drie personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

1 reactie

Opgeslagen onder Nails

Een Reactie op “Cute Nail-art

  1. Pingback: Muchi, Muchi Swatch! | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

