Action lakjes ‘French Pink’ & ‘Pink Diamonds’

Anderhalve week geleden liet ik jullie wat spulletjes zien die ik had gekocht bij de Action. Vandaag de swatches van de twee roze lakjes die ik daar had meegenomen.

Beide lakjes kosten €0,48. Super goedkoop dus! Ik kocht de twee lakjes ‘pink diamonds’ en ‘french pink’.

 

De flesjes zijn vrij simpel en klein. Het zijn rechthoekige wat plattere flesjes. Handig om mee te nemen dus. Verder staat het merk van de Action make-up MAX er opgedrukt en ‘long lasting’.

 

 

Dit is het lakje ‘French Pink’. Op de foto draag ik 3 laagjes nagellak. Lichtroze blijft toch altijd een kleurtje wat iets dikker aangebracht moet worden om er voor te zorgen dat de tip van je nagel niet meer doorschijnt. Toch is dat bij dit lakje geen probleem. De nagellak droogt namelijk lekker snel en dekt mooi egaal.

 

Dit lakje heet ‘Pink Diamonds’. Bij dit lakje draag ik op de foto twee laagjes nagellak. In de nagellak zit een lichte goudkleurige glitter. Heel erg fijn. Verder kleurt het roze wat meer naar peach kleur wanneer je de nagellak in de zon houdt. Een mooi en fris kleurtje! I love it!

Beide lakjes van de Action dekken mooi, strepen niet, bubbelen niet, drogen snel en blijven redelijk goed op je nagel zitten. Ik ben dus zeker enthousiast over deze lakjes en ga snel nog een keer kijken of ik wat leuke kleurtjes kan vinden! Deze lakjes zijn te vinden bij de Action voor maar €0,48 per lakje!

Heb jij lakjes van de Action? Welke kleuren en vind jij ze fijn?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas drie personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

9 reacties

Opgeslagen onder Nails

9 Reacties op “Action lakjes ‘French Pink’ & ‘Pink Diamonds’

  1. Lonneke

    Die pink diamonds is echt n mooi kleurtje!

    Like

  2. Lonneke

    Heb je deze bij de action in huissen gehaald? Ik wil m ooook haha :p echt gaaf

    Like

  3. De lichtroze is heel erg mooi!

    Like

  4. Deze kleurtjes zien er echt leuk uit, echt een verschil met de roze die ik bij de action had gekocht! Toch nog eens een ander kleurtje daar proberen! :))

    Like

Geef een reactie

