Shoplog H&M & Kruidvat

Zoals ik gisteren al vertelde was ik even lekker wezen shoppen. Eigenlijk was het de bedoeling dat ik alleen even naar stad zou gaan om een driekwartbroek of een kniebroek voor met het werken. Maar dit was nog moeilijker dan ik had gedacht. Uiteindelijk vond ik er wel een, dit was dan ook gelijk de laatste in de sale, die voor werken er wel mee door kan. (Bij deze alvast sorry voor de slechte kwaliteit van de foto’s… Mijn camera is verdwenen en ik heb de foto’s dus met mijn mobiel moeten maken.)

Dit is de eigenlijk enige driekwartbroek die ik nog kon vinden. Hij hing bij de H&M in de sale voor maar €5,00 en ja… Daarvoor kon ik hem natuurlijk net zo goed meenemen.

Eigenlijk heb ik het bijna altijd koud. Na ja, natuurlijk niet als het dit weer is maar als het weer wat afkoelt of als ik ’s avonds nog even buiten zit dan vind ik het toch lekkerder om een vest aan te doen. Deze vesten kostte €19,95 per stuk.

 

Verder kocht ik nog deze lekkere badspulletjes van Kneipp. Het is een badschuim, een shampoo en een badolie. Lekker lekker!

 

 

Verder vond ik een aantal van deze spulletjes in de uitverkoopbak bij de Kruidvat. Verder vond ik daarbij nog twee lakjes. Maar welke het zijn en hoe ze er uit zien blijft nog even een verrassing.

Heb jij nog leuke dingen geshopt de afgelopen tijd?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment hebben pas drie personen aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “Shoplog H&M & Kruidvat

  1. Pingback: I Love Sale | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

