Turquoise Gosh

Al een tijdje was ik opzoek naar een turquoise oogschaduw. En eindelijk, ik heb hem gevonden! Jammer genoeg was het niet een van de meest budget oogschaduws, maar aangezien dit de enige oogschaduw was die aan mijn eisen voldeed heb ik hem toch meegenomen.

In de winkel zit het oogschaduw doosje net als alle andere oogschaduws van Gosh in een kartonnen doosje die de zelfde kleur heeft als de oogschaduw zelf. Leuk leuk!

Als je de oogschaduw uit het doosje haalt komt er een rond doosje tevoorschijn waarbij je aan de bovenkant de kleur van de oogschaduw kunt zien. Ook staat het logo van Gosh er op gedrukt. Het zwart van het doosje is matt zwart. Jammer genoeg zat het doosje weer helemaal met plakband dichtgeplakt. Deze zat ook over het oogschaduw doosje heen en dus zat alles weer onder plak. Gelukkig heeft het Gosh logo het overleeft!

Het doosje is gemakkelijk te openen. Wel vind ik de kwaliteit van het doosje niet echt geweldig. Wanneer je het doosje meerdere keren hebt geopend wilt hij niet meer altijd even goed sluiten. Jammer… In het doosje zit 1,7 gram aan oogschaduw. Op naar de swatch!

De oogschaduw is redelijk goed gepigmenteerd. Toch had deze nog wat beter gekunnen naar mijn idee. De kleur is een beetje meer blauw turquoise dan groen turquoise, dit vind ik wel mooi. Ook zit er een lichte shimmer in de oogschaduw, deze is gewoon mooi subtiel. Dit vind ik ook erg mooi bij deze kleur. De oogschaduw is goed aan te brengen. Wel had ik last van een lichte fall-out. De oogschaduw blijft netjes zitten zelfs met uitgaan.

Deze oogschaduw komt uit het vaste assortiment van Gosh. Hij kost €7,49 per stuk, dit vind ik best prijzig voor een oogschaduw. Ook had de kwaliteit van het doosje voor deze prijs naar mijn idee wel iets beter gekunnen. Toch ben ik blij met deze oogschaduw omdat het echt een kleur was waarna ik al heel erg lang opzoek was.

Wat is jou favoriete oogschaduw kleur? En waarom?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment heeft pas één persoon aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Turquoise Gosh

  1. Mooi kleurtje! Ik hou momenteel eerder van een paars/blauw🙂

    Like

Geef een reactie

