LE Coolibri ‘Colour Refreshing Lip Balm’

Dit is dan even het laatste product uit de Coolibri collectie dat ik in mijn bezit heb. De colour refreshing lip balm. Deze lip balm is er voor bedoeld om je lippen een mooi zacht roze kleurtje te geven en tegelijk ze lekker zacht aan te laten voelen. Zelf hou ik echt van lipbalsems en heb ik er ook meer dan genoeg. Ik gebruik ze dan ook dagelijks dus ik ben benieuwd of deze in het rijtje aansluit.

Ook op deze verpakking zie je de bloemen en de coolibri weer terug net zo als bij de eyeliner en de jelly cheek tint. Verder is het een zilveren huls zonder echte bijzonderheden.

Wanneer je de dop er afhaalt en de lip balm uitdraait komt er een licht roze stickje tevoorschijn. Ik ben benieuwd of dit ook de kleur is die op je lippen achter blijft wanneer je de lip balm op doet.

Hm… Nauwelijks tot geen kleur… Jammer… Wel voelt de lip balm lekker zacht aan op je huid en plakt hij niet. Ook heb ik hem uitgeprobeerd op mijn lippen. De kleur die je daar te zien krijgt is al wat beter dan die op de swatch hierboven. De kleur van je lippen wordt iets rozer gemaakt dan dat ze normaal zijn. Ook krijgen ze een mooie glans en voelen ze lekker zacht aan na gebruik. Ook ruikt de lipbalm wel lekker. Een beetje noot-achtig?

Ik vind het jammer dat de kleur niet wat meer gepigmenteerd is, maar toch vind ik het geen miskoop. De lip balm past zeker in mijn rijtje met lip balms thuis. Deze lip balm kost €4,99 en komt uit de Limited Edition collectie Coolibri van Catrice. Deze collectie is in de maanden juli en augustus verkrijgbaar bij de Kruidvat.

Wat is jou favoriete lip balm?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment heeft pas één persoon aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “LE Coolibri ‘Colour Refreshing Lip Balm’

  1. Momenteel ben ik verslaafd aan mijn Carmex lipbalm!

    Like

Geef een reactie

