LE Coolibri ‘Jelly Cheek Tint’

Al weer in mei schreef ik een post over de Limited Edition collectie van Catrice genaamd ‘Coolibri‘. ‘Coolibri’ is een kleurrijke en zomerse collectie, helemaal perfect voor deze tijd van het jaar! Zelf heb ik inmiddels ook wat producten uit deze collectie in mijn bezit en deze ga ik natuurlijk aan jullie laten zien. Vandaag de Jelly Cheek Tint!


Hierboven zie je het potje waar de Jelly Cheek Tint in zit. Het is een doorzichtig potje met een zilveren dop. Op de dop is een plaatje van bloemen gedrukt met daarbij coolibri vogeltjes. Ook staan er in de zelfde kleur als de bloemen ‘Jelly Cheek Tint’ en het logo er op gedrukt. Ook heeft deze Jelly Cheek Tint nog een naam, namelijk C01 Abloom.

De Jelly Cheek Tint is een rood transparant jelly goedje dat bedoeld is voor op je wangen. het is dus een soort van blush alleen dan net iets anders dan een normale blush. Ik ben benieuwd of het ook echt wat is!


De Jelly Cheek Tint is dunner dan ik had verwacht. Zoals je op de foto kunt zien, sorry van de slechte kwaliteit, loopt de Jelly Cheek Tint erg in de lijntjes van mijn huid. Gelukkig zitten er op je wangen niet zo veel lijntjes.


Wanneer je de Jelly Cheek Tint uitsmeert blijft er een lichte rode tint over op je huid. De kleur is subtiel en niet te overdreven. Ik denk dat hij zelfs bij de lichte huidjes onder ons nog mooi zal staan. Ook is de kleur redelijk goed op te bouwen. Wil je een iets rodere kleur dan breng je gewoon nog een beetje van de Jelly aan op je wangen. Ook blijft de kleur redelijk goed zichtbaar door de dag heen.

Deze Jelly Cheek Tint maakt deel uit van de Coolibri Limited Edition collectie van Catrice en zal verkrijgbaar zijn in de maanden juli en augustus bij de Kruidvat. Deze Jelly Cheek Tint kost €3,99 per stuk en één potje bevat 1,6 mL aan jelly. Benieuwd naar de andere producten uit deze LE? Kijk dan snel even hier!

Heb jij al een product uit de Coolibri LE? Of staat er nog een product uit deze collectie op jou wishlist?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment heeft pas één persoon aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

 

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty

5 Reacties op “LE Coolibri ‘Jelly Cheek Tint’

  1. Zegt me weinig eerlijk gezegd.

    Like

  2. Ik had hem gezien en was heel erg aan het twijfelen. Uiteindelijk heb ik het toch maar niet gekocht, maar wie weet ga ik binnenkort wel weer terug ahah🙂

    Like

  3. Pingback: LE Coolibri ‘Colour Refreshing Lip Balm’ | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

