Aparte irritatie?

Gisteren is het me jammer genoeg niet gelukt om een post online te zetten. Ook had ik geen back-up mogelijkheid dus daarom vandaag twee posts voor jullie!

Misschien klinkt het raar wat ik jullie nu ga vertellen, maar ik kan me er echt kapot aan irriteren. Waar ik het over heb? Nou, het begint in de winkel. Ik sta bij de make-up schappen te kijken naar de meest mooie beauty producten. En ja hoor, het is weer raak… Ik kan het niet laten om toch niet op z’n minst één ding mee te nemen uit de winkel.

De opdruk en het logo zijn verdwenen van deze mooie Catrice blush:(

Thuis wil ik natuurlijk gelijk kijken hoe het product er uit ziet wanneer het geswatched is. Is het mooi? Is het fijn? Nu mijn irritatie… Die zit namelijk hier wanneer ik mijn nieuwe aankoop wil gaan bekijken, openmaken en uitproberen. In de winkel plakken ze de make-up producten altijd dicht met plakband… Ja logisch eigenlijk ook, want anders zit natuurlijk iedereen met hun vingers in de make-up producten die niet als tester zijn bedoeld… Ik dus heel voorzichtig het plakband er proberen van af te krijgen… En ja hoor, er blijft weer een lekker dikke laag aan plak achter op het doosje of op de lipstick… Balen!

Na verschillende pogingen om de plak er af te krijgen dan toch maar te vergeefs met een beetje nagellakremover op een wattenschijfje aan de slag.. Yes, plak weg! Jammer genoeg verdwijnen vaak de opdruk, de letters/tekst en het logo ook tegelijk met de plak van het plakband, Balen!:(… Als ik dan vervolgens foto’s wil maken om mijn nieuwe aanwinst aan jullie te laten zien, ziet het make-up product er al gelijk minder mooi uit vind ik… 

Een goed voorbeeld van de verwoesting van je mooie aanwinst door dat vervelende plakband en die alarmstickers… (Klik hier voor de bron van de foto.)

Eigenlijk heb ik het ook niet eens alleen over het plakband… Denk eens aan die vervelende alarm stickers… Waarbij de helft van die lijntjes van het alarm op jou mooie make-up aanwinst blijft plakken en er dan ook in geen mogelijkheid meer af te krijgen zijn…

En eigenlijk hoeven deze mooie make-up producten niet eens perse dicht geplakt te worden… Want bij verschillende andere producten wordt er gewoon gebruik gemaakt van plastic met zo’n scheurstripje. Super gemakkelijk! Geen plak, gemakkelijk open te maken thuis en het product is toch beschermt in de winkel… Ook de beveiliging zou dan gewoon onder het plastic kunnen worden gedaan waardoor deze niet eens op het beauty product zelf vastgeplakt hoeft te worden. Maar ja, misschien ben ik wel de enige die me hier aan kan irriteren… Dat kan natuurlijk ook nog! Als iemand tips heeft voor het verwijderen van de plak op de producten zonder de verpakking te beschadigen PLEASE let me know!

Herken jij deze irritatie? Heb jij vreemde irritaties of aanwensels? 

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment heeft pas één persoon aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “Aparte irritatie?

  1. Pingback: Precious Nectar C01 | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

