01 Dancing Nymph

 

Oeeee, deze mooie baked blush vond ik in de uitverkoopbak bij de Kruidvat. In plaats van ongeveer €5,00 koste deze blush me maar €2,50. Ik ben benieuwd! Op het doosje staat een figuurtje gedrukt samen met de naam Catrice. Jammer genoeg hadden ze over het hele doosje plakband geplakt en bleef er natuurlijk weer een hele laag plak achter op het doosje… Baalen…! Ik met een mini beetje nagellak remover er op en weg was het plaatje:(… Ik heb daar dus echt een hekel aan, maar ja…

 

De blush heet 01 Dancing Nymph. De blush ziet er echt super mooi uit met die verschillende kleurtjes. Ik ben benieuwd hoe deze samen er uit zien. Het doosje ziet er vrij simpel uit. Rond en doorzichtig that’s all.

 

De kleur vind ik erg mooi. De blush vormt met alle kleurtjes samen een mooie peach kleur met een lichte shimmer er in. De blush is mooi aan te brengen en gemakkelijk op te bouwen. Dit is zeker een blush die ik vaker ga dragen!

Deze blush gaat dus jammer genoeg uit het assortiment van Catrice. Als je nog opzoek bent naar deze blush zul je er snel bij moeten zijn en eens moeten kijken in de uitverkoop bak bij de Kruidvat.

Heb jij al iets met korting gescoort van Catrice?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment heeft pas één persoon aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

 

 

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “01 Dancing Nymph

Geef een reactie

