KOH 206 Steell & 116 Pink

Het eerste lakje uit mijn KOH shoplogje heb je al voorbij kunnen zien komen. De swatch van dit lakje was namelijk tegelijk te zien toen ik jullie vertelde dat ik drie lakjes van dit merk had gekocht. Mijn eerste drie KOH lakjes! Vandaag dan eindelijk de swatches van de andere twee lakjes uit het shoplogje.

Van links naar rechts: 161 Red Wine, 206 Steell en 116 Pink. In het kort wat ik van de flesjes vind. De flesjes zien er net wat anders uit dan de standaard lakjes. Dit komt voornamelijk door de dop en het rondere en bollere flesje. Verder is het flesje niet echt apart.

Dit is het lakje 206 Steell. Op de foto draag ik twee laagjes nagellak. Eigenlijk had er misschien nog wel een dun laagje bij gekunnen vooral op de nagel van mijn ringvinger. Verder is het lakje prettig met het aanbrengen, droogt hij snel, dekt hij egaal… Prima dus! De kleur van het lakje vind ik ook echt mooi. Het is namelijk niet echt een lakje die ik snel zou kopen… Ik heb dus ook echt maar een lakje die deze kleur heeft, geen dupe, geen look-a-like… Niks niet. Persoonlijk ben ik niet zo van de lakjes met een shimmer er in, maar toch kon ik dit lakje niet laten liggen door de aparte maar mooie blauwe kleur.

 

Hierboven zie je het lakje 116 Pink. En pink is het lakje zeker! Op de foto draag ik twee laagjes nagellak. Dit lakje dekt super mooi en egaal, is gemakkelijk aan te brengen en droogt snel. Net zo als de andere twee KOH lakjes. Dit is dan wel echt weer een Lisa lakje. Een lekkere knal kleur, lekker vrolijk en lekker fel dus! Love it! Dit lakje zal ik echt nog héél veel gaan dragen.

De lakjes van KOH kosten €14,95 per stuk. Erg duur naar mijn idee. Echt snel zou ik dus ook niet nog meer lakjes van dit merk kopen echt alleen door de prijs. Wel is de kwaliteit van de nagellak erg goed, zijn ze gemakkelijk aan te brengen en zien ze er ook nog eens stuk voor stuk hartstikke mooi uit. Benieuwd waar de lakjes van KOH bij jou in de buurt te koop zijn? Kijk dan snel even hier voor de verkooppunten. Dit zijn alleen de grote verkooppunten van KOH. Behalve deze verkooppunten zijn de lakjes van KOH ook te vinden in kleinere winkeltjes in de stad. Deze verkooppunten zijn jammer genoeg niet online te vinden…

Wat is jou favoriete nagellak kleur? Heb jij lakjes van KOH?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment heeft pas één persoon aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

2 reacties

Opgeslagen onder Nails

2 Reacties op “KOH 206 Steell & 116 Pink

  1. Lonneke

    Veel te moeilijk om aan al die eisen te voldoen :p

    Like

Geef een reactie

