Action shoplogje

Als eerst sorry voor de late reacties! Ik was afgelopen weekend een weekendje weg met mijn vriend, en had daar geen internet. Wel zijn er posts online verschenen omdat ik deze al klaar had gezet voor de dagen dat ik afwezig zou zijn.

Voordat ik een weekendje weg ging ben ik nog even langs de Action geweest. Ik kan het nooit laten om daar even bij de make-up producten te kijken voor leuke nagellakjes of een mooie lipstick… Ook nu heb ik dus een aantal spulletjes mee genomen bij de Action.

 

Als eerst kocht ik twee nagellakjes. Dit zijn de kleuren ‘pink diamonds’ en ‘french pink’. Verder nam ik ook een setje met nagellak remover pads mee. Als laatste nam ik nog de reinigende poriënstrips mee. Deze strips heb ik al eens eerder gehad, en ik vind ze erg prettig in gebruik. Ook zijn ze lekker goedkoop.

De nagellak remover pads kosten €0,98. In een pakje zitten dan twee doosjes met ieder 30 pads. De nagellakjes kosten maar €0,48 per stuk. Ook zijn deze nagellakjes in nog meer kleuren te vinden bij de Action. De reinigende poriënstrips kosten €0,98. Voor die prijs heb je een doosje met 6 strips.

De reviews kun je binnenkort verwachten! Alle producten zijn verkrijgbaar bij de Action voor een klein prijsje. Zelf ben ik erg benieuwd naar de dekking van de lakjes en de werking van de nagellak remover pads.

Koop jij wel eens make-up bij de Action? Zo ja, wat dan?

Vergeet ook niet mee te doen met de b-day winactie! Je kunt hier een leuk make-up setje winnen met producten van Catrice, Essence en NYC! Op dit moment heeft pas één persoon aan alle eisen voldaan… Hoe meer er mee doen, hoe leuker het wordt natuurlijk! Benieuwd geworden? Kijk snel hier!

7 reacties

Opgeslagen onder Beauty

7 Reacties op “Action shoplogje

  1. Ik kom toevallig net bij de action vandaan. Ik heb er een pincet gekocht! Af en toe koop ik er wel eens nagellak, bijvoorbeeld voor koninginnedag.

    XOXO,
    Comemoda

    Like

  2. Ik heb wel eens een roze nagellak daar gekocht, maar op mijn nagels zag het er toen uit als plastic.. niet zo mooi dus! Maar misschien zijn andere kleuren er wel mooier van! xo

    Like

  3. Oehh ik heb ook die pink diamonds van de Action!

    Like

  4. Pingback: Action lakjes ‘French Pink’ & ‘Pink Diamonds’ | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

