‘Blue Rose’ NYC

Mijn stash met lipsticks begint steeds uitgebreider te worden. Ook voel ik me steeds comfortabeler wanneer ik lipstick draag en irriteer ik me niet meer aan het laagje op mijn lippen. Vandaag laat ik jullie mijn eerste lipstick van het merk NYC zien. Ik heb al verschillende producten van NYC uitgeprobeerd zoals nagellak, blush, foundation, pressed powder en een lipstift… Maar nog geen lipstick. Ik ben benieuwd of ik over de lipsticks van NYC net zo enthousiast ben als over de andere producten die ik heb van dit merk.

De kleur die ik jullie laat zien is nr. 405 Blue Rose. De huls van de lipstick is vierkant van vorm. Weet een keertje wat anders als rond. Ook heeft de lipstick een doorzichtige dop waardoor je de lipstick en dus ook de kleur van de lipstick al mooi kunt zien zitten. Verder staat het logo van NYC op de zijkant van de huls gedrukt.

Wat NYC zegt over deze lipstick: “Ultra last lipwear. Re-apply? Who has the time?! NYC New York Color Ultra Last LipWear is wearable, ultra lasting and stays on up to 6 hours. Perfect for your morning meetings and all-night parties. The rich, silky formula is so creamy and comfortable. It’s super-affordable too. Great for girls on the go.

Dit is een mooie roze kleur lipstick. Wanneer je hem op je lippen draagt heeft hij een beetje een blauw/paarse ondertoon. Vandaag denk ik dan de naam Blue Rose…? De lipstick is gemakkelijk en netjes aan te brengen. Ook blijft hij gedurende de dag redelijk zitten. Wel is het nodig om je lippen een keer bij te stiften om de kleur echt zo mooi knallend te houden.

De lipstick van NYC kost €2,99 en is verkrijgbaar bij de Kruidvat.

Wat is jou favoriete make-up product? Heb jij lipsticks van NYC?

Doe jij al mee met de b-day winactie? Zo niet, kijk snel hier!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

