Essence fragrance

Oke, misschien is het een beetje laat… De parfumlijn van Essence is namelijk al een poosje uit. Ook heb ik deze geurtjes al vanaf het begin in mijn bezit, alleen iedere keer vergat ik ze eigenlijk weer een beetje wanneer ik een review over deze geurtjes wilde schrijven. Waarom? Eerlijk gezegd ben ik niet helemaal thuis in de parfums… Ik weet niet precies hoe het werkt met al die geurnoten… Wel wil ik me hier wat meer in gaan verdiepen zodat ik jullie hier ook wat over kan vertellen… Vandaag vertel ik je alleen een korte omschrijving en wat ik van het geurtje vind.

Dit is een limited edition geurtje. Het geurtje heet ‘Like a walk in the summer rain’. Het geurtje ruikt fris. Precies zoals een buitje op een zomerse dag ook ruikt. Dit geurtje vind ik een van de mindere geurtjes uit de parfum lijn.

Dit geurtje vind ik wel heerlijk. ‘Like a day in a candy shop’ is een zoet en speels geurtje. Ik ruik vanille, maar ergens ook wat fruit. Lekker lekker!

‘Like a new love’ is een luchtje dat zoet en fruitig ruikt. Precies eigenlijk zoals je je voelt als je net verliefd bent, helemaal met je hoofd in de wolken.

‘Like a girls’ night out’ is een wat sterker luchtje uit de parfumlijn. Het geurtje heeft een fruitige en sprankelende geur. Perfect dus voor een girls’ night out. Ook denk ik dat je deze het langst van alle geurtjes blijft ruiken, puur omdat deze wat sterker aanwezig is dan de andere geurtjes.

‘Like a first day in spring’ is een geurtje waarbij je echt overduidelijk bloemen ruikt. Perfect voor de lente dus! Dit is het tweede limited edition geurtje uit de parfumlijn.

‘Like a trip to New York’ vind ik samen met ‘Like a day in a candy shop’ de lekkerste luchtjes. Dit luchtje ruikt fris en fruitig. Het geurtje is niet te sterk maar gewoon lekker aanwezig.

Je hebt de luchtjes van Essence in een flesje van 10 mL en een flesje van 50 mL. De flesjes op de foto’s in deze post bevatten 10 mL parfum. De grotere variant kost €6,99 en de kleine variant kost €2,99.  De limited edition geurtjes ‘Like a first day in spring’ en ‘Like a walk in the summer rain’ zullen alleen nog verkrijgbaar zijn tot het einde van deze maand (eind juli 2012). De andere vier geurtjes, ‘Like a day in a candy shop’, ‘Like a new love’, ‘Like a trip to New York’ en ‘Like a girls’ night out’ maken nu gewoon deel uit van het assortiment van Essence.

Heb jij een Essence geurtje? Naar welke gaat jou voorkeur uit?

Doe jij al mee met de b-day winactie? Zo niet, kijk snel hier!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Essence fragrance

  1. Pingback: ‘Like a Jump In The Pool’ | aboutbeautyfashion

  2. Pingback: EssenceGeurset | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

