Lemony Flutter Lush

Hier in de buurt zit jammer genoeg geen Lush winkel… De dichtstbijzijnde Lush winkel voor mij zit namelijk in Utrecht… En tsja, als ik daar heen wil dan ben ik ook al ongeveer ander half uur onderweg vanaf mijn huis. Niet leuk dus. Dat is dan ook de rede waarom ik nog geen enkel product van Lush had. Tot nu… Ongeveer een maand geleden deed ik mee met de winactie op Sillysilsil.com. Hier won ik de Lemony Flutter Nagelriemcrème van Lush.

Waarvoor de Lemony Flutter bedoeld is wordt al snel duidelijk door de tekst op het dekseltje.

Oee, zodra je het potje opendraait komt de citroen geur je al tegemoet. De Lemony Flutter heeft een behoorlijk sterke geur. Dus wanneer je niet houdt van citroen of sterke luchtjes is deze Lemony Flutter niet geschikt voor jou. Zelf vind ik het goedje wel lekker ruiken, wel sterkt maar wel fris!


Op de foto hierboven heb ik alleen maar de nagellak van mijn nagels verwijderd. Ik heb mijn nagels hier niet gevijld, gepolijst of wat dan ook. Op dit moment zijn mijn nagels echt verschrikkelijk droog. Ik ben dus ook al weer in de week met nagelolie alleen een extra boost kunnen ze zoals je ziet wel gebruiken!


Hier zie je mijn nagels en nagelriemen nadat ik de Lemony Flutter heb aangebracht. Na het aanbrengen heb ik ongeveer twee uur gewacht voordat ik deze foto maakte. Dit om te voorkomen dat mijn nagels na twee uur toch weer helemaal uitgedroogd er uit zouden zien na het aanbrengen van de Lemony Flutter en de werking dus niet optimaal zou zijn. Maar in tegenstelling tot dat werkt de Lemony Flutter erg fijn! De Lemony Flutter heeft een wat dikkere structuur. Ook is deze behoorlijk vet. Een voordeel is dat je echt maar heel weinig hoeft aan te brengen op je nagels en nagelriemen om ze goed te verzorgen. Zo kun je dus lekker lang met dit potje doen. Ook is me opgevallen dat je de citroen geur eigenlijk alleen echt sterk ruikt bij het aanbrengen van de Lemony Flutter. Wanneer deze ingetrokken is ruik je de citroen nog wel een beetje maar hij overheerst dan niet meer. Ook trekt de Lemony Flutter lekker snel in. Ik zelf hou echt niet van vette handen en vind dit dus ideaal.

In een potje Lemony Flutter zit 50 gram. Mijn Lemony Flutter is houdbaar van 19/06/2012 tot 19/08/2013. Dit is dus één jaar en twee maanden. Een potje kost €9,95. Dit vind ik niet echt duur aangezien je echt lang kunt doen met één potje. Het is namelijk niet nodig om super veel te gebruiken per keer. Producten van Lush zijn verkrijgbaar bij verschillende verkooppunten in Nederland. Is er geen verkooppunt bij jou in de buurt te vinden? Geen probleem… Via internet bestellen kan namelijk ook! http://www.lush.nl

Gebruik jij producten van Lush? Welk product vind jij een aanrader?

Doe jij al mee met de b-day winactie? Zo niet, kijk snel hier!

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Lemony Flutter Lush

  1. Voor mij ruikt het veel te sterk zo sterk dat ik vind dat het stinkt.

    Like

  2. Pingback: Lush Wintercollectie 2013 – part 1 | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: About Beauty and Fashion Lush Wintercollectie 2013 - part 1

Geef een reactie

