Mijn webwinkel

Misschien is het je al wel opgevallen. Rechts op About Beauty and Fashion is er iets nieuws verschenen. Ik ben namelijk mijn eigen webwinkeltje begonnen. De laatste tijd ben ik namelijk weer vaker bezig met het maken van sieraden zoals armbandjes, oorbellen en kettingen. Omdat ik hier veel positieve reacties op kreeg heb ik besloten deze via mijn eigen webwinkeltje te verkopen.

De sieraden die ik in het winkeltje verkoop heb ik allemaal zelf gemaakt. Ook ben je er van verzekerd dat niet veel mensen deze sieraden hebben. Ook ben ik van plan om bijvoorbeeld van iets slechts maar één of twee exemplaren te maken waardoor je er van verzekerd bent dat je niemand tegen zal komen met het zelfde sieraad.

Een aantal sieraden die je in mijn webshop kunt vinden:

Naar de webshop

Op dit moment staan er nog niet zo super veel sieraden op. Wanneer je een idee of verzoek hebt voor iets hoor ik het graag! Stuur me dan een berichtje via de contact pagina of stuur een e-mail naar ‘aboutbeautyfashion@hotmail.com’.

xx Lisa

Doe jij al mee met de b-day winactie? Zo niet, kijk snel hier!

6 reacties

Opgeslagen onder Fashion, Regular stuff

6 Reacties op “Mijn webwinkel

  1. Wat leuk dat je een webwinkel hebt!

    Like

  2. Echt heel leuk! Ik ga gauw eens bij je webwinkel kijken (: Ik zou zelf ook zoo graag een eigen sieradenwebshop willen begin !! Maar ik denk dat ik daar nog maar even mee moet w8en totdat ik ongeveer zo oud ben als jou… k moet ook eerst maar ff kijken of mn blog wel wat wordt ;’) xo

    Like

Geef een reactie

