Eerste KOH lakjes + swatch

Over het algemeen koop ik niet zo snel nagellak van de echt duurdere merken… Nu dan toch heb ik drie lakjes van KOH aangeschaft omdat ik toch wel erg benieuwd was naar deze lakjes!

Dit zijn de kleuren 161 Red Wine, 206 Steell en 116 Pink. Ik heb gekozen voor deze lakjes omdat ze allemaal niet echt een standaard kleurtje hebben. De rood is een beetje rood roze, de roze kleur is echt knal roze en de blauwe heeft een shimmer. Over het algemeen heb ik weinig lakjes met shimmer omdat ik er niet zo van hou maar dit lakje leek me wel erg mooi. De flesjes van KOH vind ik er leuk uit zien. De dop is niet zo standaard, maar is een stuk langer als bij de meeste lakjes. Verder staat er op de flesjes niet heel veel bijzonders. Gewoon de naam KOH en het woordje colours. Vandaag swatch ik ook gelijk het eerste lakje genaamd 161 Red Wine.

Op de foto draag ik slechts één laagje nagellak. Het lakje dekt dus erg mooi dicht. Ook dekt hij egaal, dus zonder strepen en/of bubbels. De nagellak is gemakkelijk aan te brengen en droogt ook redelijk snel. Ook blijft de nagellak goed zitten en duurt het best wat dagen voor de eerste chips verschijnen. Ik vind de kleur echt super mooi. Het is geen standaard rode nagellak, waarom? Eerlijk gezegd kan ik het niet helemaal goed uitleggen maar hij is gewoon echt super mooi!

De lakjes van KOH kosten €14,95 per stuk. Erg duur naar mijn idee. Echt snel zou ik dus ook niet nog meer lakjes van dit merk kopen echt alleen door de prijs. Wel is de kwaliteit van de nagellak erg goed. Benieuwd waar de lakjes van KOH bij jou in de buurt te koop zijn? Kijk dan snel even hier voor de verkooppunten. Dit zijn alleen de grote verkooppunten van KOH. Behalve deze verkooppunten zijn de lakjes van KOH ook te vinden in kleinere winkeltjes in de stad. Deze zijn jammer genoeg niet online te vinden…

Heb jij lakjes van KOH? Wat vind jij daarvan?

Doe jij al mee met de b-day winactie? Zo niet, kijk snel hier!

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “Eerste KOH lakjes + swatch

  1. Ik heb eentje en ik ben er ongelofelijk blij mee! Droogt snel, dekt egaal en blijft lang goed!

    Like

  2. Pingback: KOH 206 Steell & 116 Pink | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: FOTD: Uitgaanslook | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

