Lookbook favorites #6

Wat gaat de tijd toch snel. Al weer bijna drie weken geleden poste ik lookbook favorites #5 online. Nu is het tijd voor #6. In de tussentijd zijn er natuurlijk al weer super veel leuk outfit posts online verschenen. De leukste outfits die ik heb gezien weer even op een rijtje!

ABSTRACT PRINT
BY JENNIFER G., 25 YEAR OLD NATIVE FOX FROM CALIFORNIA

 Prints zijn natuurlijk helemaal in voor deze zomer. Zelf draag ik eigenlijk nauwelijks drukke prints. Toch vind ik het er wel leuk uit zien. Dit jurkje vind ik dan ook meer dan schattig!

COLOURS OF SUMMER
BY PAM S., 21 YEAR OLD STUDENT FROM POLAND

Ook color-blocking is helemaal in. En daar voldoet deze outfit zeker aan. De kleuren knallen lekker en eigenlijk geen eenkele kleur valt echt weg van de kleding. Super!

CORAL DRESS*
BY ALEXANDRA M., 22 YEAR OLD STUDENT FROM POLAND

 Op een of andere manier blijf ik een zwak hebben voor dit soort rokken en jurken… Ook de kleur van deze jurk vind ik heel mooi!

NAVY, RED WITH FLORAL
BY SHAN S., TEXTILE ARTIST/CRAFT TEACHER FROM TOKYO

 De outfit zelf vind ik wat minder… Wel vind ik de schoenen echt super gaaf.

SUMMER BREEZE (+GIVEAWAY)
BY TIPHAINE P., 19 YEAR OLD ART STUDENT FROM SWITZERLAND

Ook hier zie je weer twee totaal verschillende kleuren. I love it! Ook kanten shirtjes en hempjes zijn steeds meer in de winkels te vinden. Ik heb er zelf ook al een aantal aangeschaft.

GETWEAR JEANS
BY ANASTASIA S., 22 YEAR OLD SHOES’ GIRLFRIEND FROM JAKARTA

 Wat een stoere outfit! Dat hoedje, dat shirtje, die broek en die schoenen. Perfect.

RESONDIBLE, CARING, MINE
BY DUYGU F., 18 YEAR OLD STUDENT / BLOGGER OF COMBO-MONSTER.BLOGSPOT.COM FROM DENIZLI

Zelf hou ik van wijdere shirts. Ze moeten er natuurlijk wel vrouwelijk uit zien, maar zoals op de foto hierboven. I Love It!

Dit waren de outfits van deze lookbook favorites weer. Wil je vaker foto’s van kleding, sieraden of andere spulletjes voorbij zien komen? Volg mij dan op Pinterest. Hier plaats ik bijna dagelijks nieuwe foto’s die mij inspireren. Ook heb ik een board waar ik foto’s op plaats voor leuke DIY’s!

Wat is jou favoriete outfit of kledingstuk?

Doe jij al mee met de b-day winactie? Zo niet, kijk snel hier!

4 reacties

Opgeslagen onder Fashion

4 Reacties op “Lookbook favorites #6

  1. Die voorlaatste outfit past ook helemaal in mijn straatje!

    Like

  2. Wauw, weer supermooie outfits! Vooral die één na laatste! I love it ❤

    Like

Geef een reactie

