NYC Color Wheel 723 Pink Cheek Glow

Je zult misschien denken: ‘Huh? NYC Color Wheel… Die had ze laatst toch al gereviewd? ‘Nou toen zei ik dit: ‘Dit color wheel is ook nog verkrijgbaar in een wat donkerdere roze kleur, een highlighter en een bronzer. Ik zit nog te twijfelen of ik deze ook zal aanschaffen. Wanneer ik deze koop verschijnt er natuulijk daar ook een review van op aboutbeautyfashion! Deze Color Wheels van NYC kost €4,99. De verpakking bevat 9,0 gram aan poeder. Dit Color Wheel en de ander varianten van de Color Wheels zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat.’ En ja, nu heb ik dus de highlighter nog gekocht en de donkerdere blush.

Links op de foto zie je de donkerdere roze blush en rechts de highlighter. Beide allebei weer met het mooie patroontje in de poeder.

Even het patroontje van dichtbij. Je kunt duidelijk zien dat er donkerdere kleurtjes in deze blush zitten dan in de lichtere variant van de blush.

Op de swatch zie je heel duidelijk dat deze blush veel donkerder is dan de lichte variant. De lichte variant heeft meer een licht roze/perzik kleur af en deze variant geeft echt een roze kleur af. Ook is deze blush minder goed op te bouwen dan de lichte versie. Ik denk ook niet dat deze blush echt geschikt zal zijn voor de lichte huidjes onder ons. Hij is al erg snel echt roze namelijk. Voorzichtig aanbrengen dus! Verder blijft de blush wel mooi op zijn plaats zitten gedurende de dag en blijft hij ook goed zichtbaar. De blush bevat geen shimmer en is dus gewoon matte.

Ben je benieuwd naar de lichtere variant van de blush genaamd ‘725A Rose Glow‘ ga dan snel naar de review! Deze Color Wheels kosten €4,99 per stuk. Binnenkort kun je zeker de review van de highlighter verwachten. Ik ben benieuwd of die ook zo mooi is al deze twee blushes.

Wanneer draag jij blush? Welke kleur is dan jou favoriet?

Vergeet niet mee te doen aan mijn B-day winactie! Kijk snel hierverder!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “NYC Color Wheel 723 Pink Cheek Glow

  1. Oh my, gorgeous! De blush is echt prachtig, ook cheap, dat is helemaal een voordeel! Zelf draag ik geen blush, lijk altijd zo oververhit, maar wel een bronzer!

    Like

Geef een reactie

