B-day Winactie!

Omdat ik vandaag 18 ben geworden leek het me leuk om een eerste winactie van About Beauty And Fashion te doen! Ik heb vier leuke beauty producten uitgezocht waarover ik enthousiast was en die ik regelmatig of zelfs dagelijks gebruik! Wil je graag mee doen? Kijk dan snel verder om te zien wat je kunt winnen en wat je daarvoor moet doen!

De beauty producten die je hierboven op de foto zien kun je winnen. Dit zijn de Express Dry Drops van Essence, het lakje 090 Karl Says Très Chiq, de lipstick 220 Mrs Brightside en het NYC Color Wheel in de kleur 725A Rose Glow.

Klik hier voor de reviews:
Express Dry Drops
090 Karl Says Très Chiq
– 220 Mrs Brightside
– 725A Rose Glow

Wat moet je doen:

– Laat een comment achter met daarin de meest orginele B-day Wish en de mededeling dat je mee doet aan de winactie.
– Volg mij op twitter  en RT de volgende zin:  
‘RT Doe mee met de B-day winactie van @L_Aarntzen op https://aboutbeautyfashion.wordpress.com Klik hier voor meer: https://aboutbeautyfashion.wordpress.com/2012/06/29/b-day-winactie’
– Volg mij op Bloglovin en Like deze post of volg mij via WordPress en Like daar deze post

Ik hoop dat jij ook mee doet! Wanneer ik de winnares precies bekent maak laat ik nog weten! Fijne dag allemaal:D

xx

120 reacties

Opgeslagen onder Regular stuff

120 Reacties op “B-day Winactie!

  1. Mag ik zonder twitter ook meedoen? Ik volg je met al de rest! Mijn meest originele wens vind je hier :http://s3.amazonaws.com/theoatmeal-img/horrible/card_birthday_badger.jpg

    Ik geef dat kaartje aan iedereen. Ik lig altijd dubbel van het lachen 😀 Hopelijk jij ook!

    Like

  2. Pingback: Cruise Couture ’02 Jetsetter’ | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: NYC Color Wheel 723 Pink Cheek Glow | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: LE ‘Miami Roller Girl’ | aboutbeautyfashion

  5. Pingback: Essence Nail Art Magnetics | aboutbeautyfashion

  6. Beetje laat misschien, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag! (:
    Leuk dat je een winactie doet, suc6 ermee! 😀

    Like

  7. Ik heb hem al via FB gedeeld…

    Like

  8. Pingback: Lookbook favorites #6 | aboutbeautyfashion

  9. Pingback: Eerste KOH lakjes + swatch | aboutbeautyfashion

  10. Pingback: Mijn webwinkel | aboutbeautyfashion

  11. Pingback: LE MAC ‘Heavenly Creature’ | aboutbeautyfashion

  12. Pingback: Waarom primer gebruiken? | aboutbeautyfashion

  13. Pingback: Cream Primer vs. Classic Primer | aboutbeautyfashion

  14. Pingback: Lemony Flutter Lush | aboutbeautyfashion

  15. Pingback: Catrice ‘Cucuba’! | aboutbeautyfashion

  16. Pingback: ‘Tropical Pink’ Color Sensational popsticks | aboutbeautyfashion

  17. Pingback: Essence fragrance | aboutbeautyfashion

  18. Pingback: H&M lakjes | aboutbeautyfashion

  19. Pingback: Groene Concealer | aboutbeautyfashion

  20. Pingback: ‘Blue Rose’ NYC | aboutbeautyfashion

  21. Pingback: Lookbook Favorites #7 | aboutbeautyfashion

  22. Pingback: Action shoplogje | aboutbeautyfashion

  23. Pingback: KOH 206 Steell & 116 Pink | aboutbeautyfashion

  24. Pingback: 01 Dancing Nymph | aboutbeautyfashion

  25. Pingback: Aparte irritatie? | aboutbeautyfashion

  26. Heb alles gedaan Gefeliciteerd! met je 18jarige jaren op deze wereld

    Like

  27. Pingback: LE Coolibri ‘Jelly Cheek Tint’ | aboutbeautyfashion

  28. Pingback: Precious Nectar C01 | aboutbeautyfashion


  29. (gelukkig verkopen ze deze kaart niet bij de Bruna 😉 )

    Like

  30. Pingback: LE Coolibri ‘Colour Refreshing Lip Balm’ | aboutbeautyfashion

  31. Pingback: Turquoise Gosh | aboutbeautyfashion

  32. Pingback: Beauty On Tour – Ready for Boarding | aboutbeautyfashion

  33. Pingback: Shoplog H&M & Kruidvat | aboutbeautyfashion

  34. Pingback: Cute Nail-art | aboutbeautyfashion

  35. Pingback: Action lakjes ‘French Pink’ & ‘Pink Diamonds’ | aboutbeautyfashion

  36. Pingback: DIY BB-Cream | aboutbeautyfashion

  37. Elise

    Happy Birthday form the heart
    Cause that’s where all great wishes start

    Like

  38. Pingback: By Beauty Bloggers | aboutbeautyfashion

  39. Pingback: A lot of Pigments | aboutbeautyfashion

  40. glasmetwater

    Een beetje maat natuurlijk, maar ik had nog geen tijd gehad om mee te komen doen… sorry daarvoor. MAAR ik ben er om het goed te maken (op mijn eigen verjaardag nog wel 🙂 Ik ga je direct volgen op twitter, maar op wordpress volgde ik je al… Dus nog steeds een: HAPPY BIRTHDAY/ MAAND hahah

    Like

  41. Pingback: Accesorize Merged Baked Blush | aboutbeautyfashion

  42. Pingback: Muchi, Muchi Swatch! | aboutbeautyfashion

  43. Pingback: Turquoise & Caicos, Merino Cool | aboutbeautyfashion

  44. Pingback: Lookbook Favorites #8 | aboutbeautyfashion

  45. Pingback: Koko’s Lipbalm Yves Rocher | aboutbeautyfashion

  46. Suzanne

    Hoi! Ik volg je via bloglovin, heb je artikel geliked! Ik heb geen twitter dus dat kan ik niet doen 😦 Ik doe dus mee met de winactie.
    Mijn wish… Dit rose-gold Fossil horloge:
    http://www.horloges.nl/fossil-rose-gold-es3019/
    Die is echt prachtig en mijn horloge is kapot 🙂

    Like

  47. Pingback: Nail-art Inspiration | aboutbeautyfashion

  48. Pingback: Sale producten Catrice | aboutbeautyfashion

  49. Pingback: Nieuw Assortiment Catrice | aboutbeautyfashion

  50. Pingback: I Love Sale | aboutbeautyfashion

  51. Pingback: New Essence | aboutbeautyfashion

  52. Pingback: Peel off basecoat – Ready for Boarding LE | aboutbeautyfashion

  53. Pingback: Shoplogje New Catrice | aboutbeautyfashion

  54. Pingback: 010 Toffee Fairy & 020 Rose Royce | aboutbeautyfashion

  55. Pingback: 030 Love & Peach & 040 Think Pink | aboutbeautyfashion

  56. Pingback: 050 Apropos Apricot & 060 Rosewood Forest | aboutbeautyfashion

  57. Pingback: Prime and Fine Highlighter Powder | aboutbeautyfashion

  58. Pingback: Studs by ModeMusthaves | aboutbeautyfashion

  59. Pingback: Don’t forget your sunglasses! | aboutbeautyfashion

  60. Pingback: What’s in the Beach bag | aboutbeautyfashion

  61. Pingback: Cucuba Shoplog! | aboutbeautyfashion

  62. Pingback: Liquid Lip Tint Catrice | aboutbeautyfashion

  63. Pingback: 03 Salsa Cubana LE ‘Cucuba’ | aboutbeautyfashion

  64. Pingback: Shoplog Vero Moda, H&M & Pieces | aboutbeautyfashion

  65. Hi,
    Ik heb deze post geliked & ik volgde je al hier op wordpress! :)) Ik volg je nu ook op twitter & heb die zin geretweet. Deze is voor jouu: http://www.pizap.com/gallery_display_page4.php?imagename=pizap.com10.082629654556512831345842898389.jpg&datestamp=082412

    xx ❤

    Like

  66. Pingback: ’01 Sunny Side’ Cucuba | aboutbeautyfashion

  67. Pingback: FOTD: Peach & Pink | aboutbeautyfashion

  68. Pingback: About Beauty and Fashion op Facebook | aboutbeautyfashion

  69. Pingback: ’05 Take it Mint’ LE Cucuba | aboutbeautyfashion

  70. Pingback: I love these shoes – Jeffrey Campbell | aboutbeautyfashion

  71. Pingback: Fashion Inspiration | aboutbeautyfashion

  72. Pingback: Curl Curl Curl On.a.Bender | aboutbeautyfashion

  73. Pingback: Marilyn Monroe by MAC | aboutbeautyfashion

  74. Pingback: Leuke en goedkope E-bay verkopers | aboutbeautyfashion

  75. Pingback: DIY: Hoodie Laptop Tas | aboutbeautyfashion

  76. Pingback: New Shoes – Jeffrey Campbell Lita Look-a-like | aboutbeautyfashion

  77. Pingback: Unisex Led horloge | aboutbeautyfashion

  78. Pingback: Losse oogschaduw poeders Cucuba | aboutbeautyfashion

  79. Pingback: Swatches Essence Pigments | aboutbeautyfashion

  80. Pingback: Big Bold Mascara NYC | aboutbeautyfashion

  81. Pingback: Some Essence Pigments | aboutbeautyfashion

  82. Lonneke

    Oke het is nu al suuuuper veel later maar ik doe toch maar mee! :p Ik volg je nu via bloglovin en ik heb je ook geRT op twitter! Ik snap alleen niet hoe ik het moet liken op bloglovin… Hoop dat deze win actie beetje helpt en dat je meer lezers krijgt want dat verdien je! succes 🙂 ben benieuwd wanneer de winnaar bekend word.. xx

    Like

    • Super leuk dat je mee doet! Liken op bloglovin kan onder het artikel als die nog in de lijst staat van nieuwe posts. Of wanneer je via bloglovin op mijn blog komt dan verschijnt er een balk boven in beeld waarmee je kunt liken. Aww super lief dat je dat zegt! Dankjewel! Dit soort comments zorgen er voor dat ik toch iedere dag de drang heb om een post online te zetten voor de lezers/lezeressen!:D xx

      Like

  83. Pingback: Illuminating Make-up Base Essence | aboutbeautyfashion

  84. Pingback: Gosh herfst collectie 2012 | aboutbeautyfashion

  85. Pingback: Nivea Testpanel | aboutbeautyfashion

  86. Pingback: Update b-day winactie | aboutbeautyfashion

  87. Pingback: Lookbook Favorites #9 | aboutbeautyfashion

  88. Pingback: M.A.C. Office Hours | aboutbeautyfashion

  89. Pingback: eBay bestelling | aboutbeautyfashion

  90. Pingback: Perfect Beauty Present | aboutbeautyfashion

  91. Pingback: BB-cream Garnier normale huid vs. gemengde tot vette huid | aboutbeautyfashion

  92. Beetje laat maar nog een heel gelukkige verjaardag!
    Je kan alvast uitkijken naar de volgende verjaardag (Nog 281 dagen of Nog 6.733 uren)

    Liefs,
    Inge

    Like

  93. Pingback: Shoplogje NYC | aboutbeautyfashion

  94. Pingback: Lookbook Favorites #10 | aboutbeautyfashion

  95. Pingback: 943 Smokey Greens & 942 Smokey Blues | aboutbeautyfashion

  96. Pingback: About Beauty and Fashion Webshop | aboutbeautyfashion

  97. Pingback: Super Stay 10 Hours Tint Gloss Maybelline | aboutbeautyfashion

  98. Pingback: Material Girl collectie Madonna exclusief in Nederland bij OTTO | aboutbeautyfashion

  99. Pingback: Essie – 230A Recessionista | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

