FOTD: Green Day

Ongeveer een maand geleden verscheen mijn laatste FOTD genaamd ‘Sunset’ online. Vandaag is het tijd voor een nieuwe FOTD. Let alsjeblieft niet al te veel op mn wangen… Ik heb geprobeerd de foto zo te nemen dat het niet echt op valt maar mijn wang is aan de ene kant opgezwollen. Ik moest de dag voordat ik deze look maakte namelijk naar de kaakchirurg om twee van mijn verstandskiezen te laten trekken. 6 Augustus moet ik jammer genoeg nog een keer voor de andere twee. Niet echt een lekker gevoel dus. Maar ja, de FOTD!

Voor de look heb ik gebruik gemaakt van het palletje van Catrice genaamd ‘060 Rumble In The Jungle‘. Het pallet bevat de kleuren lichtgroen, goud, donkergroen en paars. Voor deze look heb ik gebruik gemaakt van de twee groene oogschaduws en de goude oogschaduw.

Als eerst heb ik de eyeshadow base van Essence aangebracht over mijn gehele ooglid. Vervolgens heb ik de goudkleurige oogschaduw  op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek aangebracht als een soort van highlighter. Daarna heb ik de lichtgroene kleur van het pallet over het bewegende deel van mijn ooglid aangebracht. De donkergroene kleur heb ik in mijn arcadeboog geblend en een stukje laten doorlopen onder mijn oog. Als laatste heb ik de goudkleurige oogschaduw nog wat geaccentueerd en geblend met de groene kleur in mijn binnenste ooghoek en ook deze heb ik nog iets onder mijn oog laten door lopen. Een lijntje eyeliner boven mijn wimpers en een laagje mascara en de look is af.

060 Rumble In The Jungle

Wat vind jij van deze look? Gebruik jij vaak groene oogschaduw in jou looks?

4 reacties

Opgeslagen onder FOTD

4 Reacties op “FOTD: Green Day

  1. Leuk en je foto’s worden beter en beter ! 🙂

    Like

Geef een reactie

