060 Rumble In The Jungle

Al verschillende keren stond ik voor de schap van Catrice naar het palletje te kijken. De kleurtjes vond ik zo leuk er uit zien. Samen in een palletje, super om verschillende looks mee te maken.. En nu heb ik hem dan eindelijk! Het palletje genaamd 060 Rumble In The Jungle van Catrice!

Het doosje ziet er niet heel speciaal uit. Hij is gewoon helemaal doorzichtig met slecht in het zwart het de naam Catrice er op gedrukt. Verder zie je dus gewoon de oogschaduws in het doosje. Wel vind ik het super leuk dat niet alle vakjes even groot zijn. Het lijkt wel een klein puzzeltje.

Zoals je kunt zien zitten er in het palletje drie kleuren met een shimmer er in en één matte kleur (de paarse). De goude en de groene kleur bevatten 2,5 gram oogschaduw, en de paarse en de lichtgroene oogschaduw bevatten 1,5 gram oogschaduw. Ik ben benieuwd naar de swatch! 


Ik heb de kleuren droog geswatcht. Ook hier kun je goed zien dat de eerste drie kleuren een duidelijke shimmer hebben en dat de paarse kleur een mattere kleur is. De kleuren zijn mooi gepigmenteerd. Ook knoei je niet echt met de oogschaduw omdat hij niet echt korrelig is. Ook zou je wanneer je nog een extra dosis aan pigmentatie wilt creeëren gebruik kunnen maken van een nat kwastje waardoor de kleuren nog feller zullen worden!

Dit palletje van Catrice kost €4,49 per stuk en is verkrijgbaar in meerdere varianten. Make-up van Catrice kun je vinden bij de Kruidvat. Naar mijn idee is dit een palletje waar je zeker leuke looks mee kunt maken. Zowel rustige als extremere looks zijn haalbaar met deze kleurtjes!

Wat vind jij van dit pallet? Hoe zou jij de kleuren combineren in een look?

7 reacties

Opgeslagen onder Beauty

7 Reacties op “060 Rumble In The Jungle

  1. De pigmentatie had beter gemogen…

    Like

    • Ja bij de lichtgroen en de goud ben ik het met je eens. Vooral de goud is licht van kleur. Bij de donker groen en de paars vind ik de pigmentatie goed. Vooral als je ze gebruikt in een ooglook… Dan zou ik ze toch echt niet donkerder willen hebben

      Like

  2. Ik vind het een erg leuk pallet.
    Ik zou de eerste drie samen combineren in een ooglook. of de laatste drie gezamenlijk in een ooglook.

    Like

  3. Mooie palette en best een goede pigmentatie ook! Catrice laat mij elke keer weer versteld staan!

    Like

Geef een reactie

