Nasty Gal

Shoppen, ik hou er van! Kleding, make-up, schoenen… Alles vind ik gewoon leuk! Ook via internet vind ik het leuk om rond te snuffelen naar nieuwe kleding en leuke trends. Zo kwam ik bij de site Nastygal.com. Persoonlijk vind ik de naam van de site een beetje apart. Maar toch, het gaat om de kleding natuurlijk!

Op de site van Nasty Gal verkopen ze nieuwe trend kleding maar ook vintage kleding. Super leuk dus. De kleding op de site is net iets anders dan gewoon basic. Bij sommige kledingstukken zul je daarom ook wel een beetje meer moeten durven wanneer je dit wilt dragen dan anders. Behalve kleding verkopen ze ook leuke schoenen (pumps) en accessoires.

Wie is Nasty Gal?:

‘Who is a Nasty Gal? We like to think of her as the coolest girl in the room‚ pulling off whatever wildly unique piece that suits the mood. At Nasty Gal, we are our customer. Because of this, our job is an easy one: inspire and be inspired by cool girls the world over.’

Om jullie een beeld te geven van de kleding die ze verkopen hier een aantal leuke kledingstukken!

 

Wat vind jij van de kleding, accessoires en schoenen van Nasty Gal?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

