Unknown nail polish

In mijn mega shoplog is het je misschien opgevallen dat er twee merkloze nagellakjes tussen stonden. Ook gebruikte ik deze nagellakjes al tijdens een gradient nail-art. Toch heb ik deze lakjes nog steeds niet gereviewd… En dat zijn dan ook niet de enige lakjes die nog in de rij staan voor een review… Ik heb nog elf andere ongebruikte lakjes klaar staan voor jullie… Ik zal om jullie niet gek te maken met swatches van nagellakjes deze reviews een beetje uitspreiden over ongeveer drie weken afgewisseld met andere beauty producten en fashion! Vandaag de eerste twee lakjes van de elf.

De twee flesjes zijn erg simpel. Er staat nauwelijks opdruk op… Ja alleen dat het nail polish is maar zo ver waren we natuurlijk al wel haha. Verder zie je alleen de kleurtjes van de lakjes zelf. Wel hebben beide lakjes een nummer. De roze nagellak is nummer 46 en het oranje lakje is nummer 22. Deze lakjes heb ik in een soort van euro winkeltje in Arnhem gekocht in de Koningstraat.

Eerst het oranje lakje. Op de foto draag ik drie laagjes nagellak. Pas dan dekt het lakje mooi. In het begin lijkt het lakje erg waterig maar bij het tweede laagje is dit al verdwenen. Het derde laagje is daarentegen wel echt nodig om er voor te zorgen dat de tip niet doorschijnt. Het lakje dekt mooi egaal zonder bubbeltjes en strepen. Pluspunt dus! Wel duurt het even voordat de nagellak gedroogd is. Ik denk dat dit komt door dat de nagellak wat dunner is als de meeste andere lakjes. Op naar het roze lakje!

Wow nee… In tegenstelling tot het oranje lakje dekt deze dus echt totaal niet mooi egaal! Hij streept als een gek en is er gewoon niet mooi egaal op te krijgen. Ook dit lakje is net zo als de oranje versie erg dun. Ook hier heb ik op de foto drie laagjes aangebracht. Toch heb ik hem hiermee niet mooi egaal er op gekregen. Jammer… Nee, dit lakje ga ik dus echt niet meer gebruiken tenzij het in een nail-art is…

Deze lakjes kosten €2,00 per stuk. Ik heb ze gekocht in een winkeltje in de Koningstraat in Arnhem. Of ze deze lakjes in nog meer winkels verkopen weet ik niet. Het lastig dat er niet een soort van merknaam op staat waardoor je de lakjes dus kunt herkennen of vinden op het internet. Over het oranje lakje ben ik enthousiast maar over de roze toch echt niet.

Heb jij fijne merkloze nagellakjes? Waar heb jij die vandaan, welke kleurtjes heb je en waarom vind jij ze fijn?

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “Unknown nail polish

  1. desiree

    Bij mij dekt die roze wel goed maar ik doe dan ook de basecoat van hema eronder miss is dat het?? alleen bij mij is het probleem dat hij niet goed droogd ik heb het nog niet geprobeerd met die druppels van essence maar daar ben ik ook niet zo heel erg van te spreken.. miss ben ik gewoon te ongeduldig kan ook 😉 xx Desiree

    Like

  2. Jammer van de dekking en van dat streperig lakken. Maar de kleuren zijn wel mooi! Ik denk niet dat ik merkloze lakjes heb…

    Like

Geef een reactie

