Review ‘110 Shy Flamingo’ lipstick Cruise Couture collectie

Oke, nu heb ik dan volgens mij ook bijna de gehele Cruise Couture collectie van Catrice bij elkaar. Ik heb nu inmiddels drie lakjes, twee lipsticks en een eyeliner. Nu ontbreken alleen nog de mascara, de eyeliner, de lipgloss en het palletje uit de collectie. Maar nu vind ik het eerlijk gezegd ook wel genoeg Cruise Couture. Vandaag de review van de tweede lipstick uit de collectie genaamd ‘110 Shy Flamingo’.

De verpakking ziet er natuurlijk het zelfde uit als de roze variant uit de collectie. Wat ik zei over de roze variant: ‘Ik vind het zilveren omhulsel er echt heel erg chique uit zien. Verder zie je dat er zoals bij alle lipsticks van Catrice de naam in de lipstick gedrukt staat. Dit vind ik ook altijd mooi om te zien. Jammer is wel dat er snel vingerafdrukken op de verpakking komen. Na ja, dan maar een beetje extra poetsen?!’

De swatch. Dit is een oranje, rode lipstick met een lichte shimmer er in. Door de flits komt de shimmer wel erg hard over maar dit is dus niet het geval wanneer je hem gewoon op je lippen draagt. De lipstick is net zo als de roze variant gemakkelijk aan te brengen en voelt als een balsem aan. Hij moet wel door de dag heen even netjes bij gewerkt worden. Ook deze lipstick ruikt erg lekker. Hij heeft een beetje een zoete geur. De geur is niet te sterk aanwezig maar ook ongeveer zoals bij een lipbalsem.

Deze lipstick kost €3,99 per stuk en ik vind deze zeker een aanrader. Hij is erg fijn in gebruik en blijft redelijk goed zitten.

Heb jij al iets uit de Cruise Couture collectie van Catrice gekocht?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

