Gosh Effect Powder ‘Butterfly’

Op verschillende blogs las ik posts over pigments. Hoe mooi deze wel niet zouden zijn, hoe intens de kleur van deze soort oogschaduw is en dat je er mooie looks mee kunt maken. En ja… Toen werd ik natuurlijk nieuwsgierig! De pigments die ik vandaag review zijn van het merk Gosh. De kleur van de pigments die ik vandaag review heeft de naam ‘Butterfly’.


Dit is de verpakking van de pigments. Een klein rond doosje met op de dop de naam van het merk Gosh. Aan de onderkant zie je het al. Ik heb gekozen voor een paarse variant van de pigments. De verpakking ziet er simpel maar toch mooi uit.

Als je het zwarte draai dekseltje er afhaalt zit er een wit dekseltje onder. Wanneer je deze open maakt komen er kleine gaatjes te voorschijn om er voor te zorgen dat je een niet al te grote hoeveelheid aan oogschaduw uit het potje krijgt wanneer je wat op de rug van je hand wilt schudden.


Wanneer je een zacht tikje geeft op het potje en deze boven je hand houd komt er ongeveer deze hoeveelheid aan pigments uit. De pigments zien er erg mooi paars uit! Ik ben benieuwd of dit ook zo is wanneer je ze uitveegt en blend.

De swatch. Zoals je kunt zien zit er een mooie shimmer in de pigments. Ook is de kleur heel mooi intens. Om de kleur nog intenser over te laten komen kun je er nog voor kiezen om de pigments nat aan te brengen op je ooglid. Op de foto zie je de pigments droog aangebracht. Ook zijn de pigments mooi te blenden. Dit kun je een beetje zien aan de rand van de swatch. Deze is niet ineens strak afgelopen maar loopt langzaam uit.

Ik vind de pigments er mooi uit zien. Ook hebben ze mijn verwachtingen over de pigmentatie zeker waar gemaakt. Hoeveel deze pigments kosten weet ik niet precies. Op internet vind ik prijzen variërend van €6,99 on afgeprijst tot €7,49 afgeprijsd… Deze pigments kreeg ik zomaar van een lief vriendinnetje van mij! Super lief, dus nog dankjewel daarvoor! Ook heb ik nog een roze variant zien liggen dus misschien ga ik die zelf nog wel aanschaffen.

Gebruik jij wel eens pigments? Wat is jou mening hierover?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “Gosh Effect Powder ‘Butterfly’

  1. Ik heb een blauwe pigment van Gosh maar heb die nog nooit gebruikt :p

    Like

  2. Pingback: A lot of Pigments | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

