01 Nautica Gel eyeliner Cruise Couture LE

Vandaag dan de review van de gel eyeliner uit de Cruise Couture collectie van Catrice. Tot nu tot gebruik ik al een hele poos de gel eyeliner van Essence. Het enige nadeel van die vind ik dat hij na een poosje gaat overstempelen in je arcadeboog. Met een eyeshadowbase er onder is dit gelukkig al wel een stuk minder maar ja, het liefst moet het natuurlijk gewoon helemaal niet overstempelen. Toen ik deze blauwe eyeliner zag in de collectie van Catrice wilde ik hem dan ook graag uitproberen. Blauw is zowiezo toch net weer iets anders als zwart, en gewoon een keer een ander merk uitproberen is ook wel eens leuk!

Net als bij allebei de lakjes uit de collectie (klik hier en hier) zie je weer de afbeeldingen van het roer op de verpakking. Leuk dat ze dit in de hele collectie terug laten komen! Ook zie je al gelijk dat het een blauwe eyeliner is doordat de dop van het potje ook blauw is. Verder is het potje niet echt heel speciaal. De onderkant is zoals meestal doorzichtig waardoor je de eyeliner ziet zitten.

Woaw, wat een mooie blauwe kleur. Ik heb expres de eyeliner nog niet geopend voordat ik de review zou plaatsen. Ook hier zie je net zo als de dop gelijk een mooie blauwe kleur. Ik ben benieuwd of hij ook zo mooi blauw is als je hem op hebt. Dit is de kleur 01 Nautica. Op naar de swatch!


Zoals verwacht geeft de eyeliner een mooie blauwe kleur af. Ook dekt hij mooi. Hierboven heb ik slechts één enkele lijn gezet nadat ik één keer in de eyeliner heb gedipt met een kwast.


Om jullie een beter beeld te geven van de eyeliner heb ik hem even aangebracht. Ook hier zie je dat hij een mooie blauwe kleur afgeeft. I love it!

Deze eyeliner maakt deel uit van de Limited Edition collectie van Catrice. Hij is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €3,99. Deze eyeliner heet de 01 Nautica. Ben je benieuwd naar andere producten uit deze collectie? Hier een aantal reviews op een rijtje: Nagellak 04 Feel the Yacht Beat, Nagellak 03 Welcome to Pink Tropez en de lipstick 220 Mrs Brightside.

Draag jij wel eens een andere kleur eyeliner dan gewoon zwart?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “01 Nautica Gel eyeliner Cruise Couture LE

  1. Mooie eyeliner, ik vind de blauwe kleur echt zo classy staan! I like it. 😀 Ik draag wel eens een gekleurde eyeliner, vind het leuk om af te wisselen. 🙂

    Like

  2. Pingback: I Love Sale | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

