‘A New League’ LE Essence

Misschien is deze post een beetje op het laatste nippertje. Deze Limited Edition collectie van Essence komt namelijk in juni uit. Grote kans dus dat deze al bij jou in de kruidvat te vinden is. Hier bij mij in de buurt is hij jammer genoeg nog niet te vinden daarom toch alsnog deze post!

01 My Caddy in the Wind, 02 Happy Preppy, 03 Oh De Prep

Dit zijn de oogschaduws uit de collectie. Een goudkleurige oogschaduw, een zilveren oogschaduw en een bronzen oogschaduw. Jammer genoeg is dit niet helemaal mijn smaak, toch lijken ze me wel oke voor een avondje stappen. Deze oogschaduws zullen €2,29 kosten.

01 Came – Saw and Conquered, 02 Oh De Prep

Ook komt Essence met twee nieuwe eyeliners. Een bruine variant en een zwarte variant. Deze kosten €2,29 per stuk.


My Retro Jacket’s Red

Naar dit product uit de collectie ben ik wel super benieuwd! De liptint. Over het algemeen blijven deze erg mooi en lang zitten. Ook zijn ze mooi gepigmenteerd. Ben benieuwd of deze liptint aan deze kenmerken voldoet. Deze kost maar €1,99. Zeker een prijsje om hem eens voor uit te proberen!

Go Classy, Go Retro

Deze lijkt wel erg veel op het Color Wheel van NYC (de bronzer variant)… Wel is deze een stukje goedkoper. Die van NYC kost namelijk €4,99 (al niet duur) en deze van Essence kost €2,99.

01 My Retro Jacket’s Red, 02 Too Blue To Be True, 03 Oh De Prep, 04 Tommy’s Favorite Green

Ook nieuwe lakjes kunnen natuurlijk niet ontbreken uit de collectie. Het enige lakje wat ik nog wel aardig vind is de 04 Tommy’s Favorite Green. De andere kleuren vind ik niet echt geweldig. Waarom? Ik heb geen idee… Maar ze spreken me echt totaal niet aan. Deze lakjes kosten zoals altijd €1,79 per stuk.

Dit is wel iets totaal nieuws in de collectie van Essence. Een borsteltje met spiegeltje, handig voor in je tas, en een zakje met elastiekjes. De pocket brush kost €1,29 en de elastiekjes kosten €1,99 per zakje.

Deze collectie van Essence is niet echt mijn smaak. Ik denk dan ook dat ik als enige de liptint uit ga proberen en de rest van de collectie aan mij voorbij laat gaan. De collectie zou uitkomen in juni dus grote kans dat deze al bij jou bij de Kruidvat te vinden is.

Wat vind jij van deze collectie? Heb jij een favoriet?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “‘A New League’ LE Essence

  1. Wel de lakjes zien er nog leuk uit maar ik word er ook niet wild van.

    Like

  2. Ik vind deze collectie er juist heel leuk uit zien! Gelukkig heeft ieder zijn mening 😉 Volgensmij is deze collectie nog niet bij ons in de kruitvat te vinden, ik hoop dat ie snel komt! x

    Like

Geef een reactie

