04 Feel the Yacht Beat

Gisteren liet ik jullie al het lakje 03 Welcome to Pink Tropez zien. Vandaag is het tijd voor het andere lakje dat ik heb gekocht uit de Cruise Couture collectie van Catrice. Het lakje dat ik vandaag voor jullie heb geswatched heeft de naam ’04 Feel the Yacht Beat’.

Net zo als het lakje van gisteren ziet het flesje er niet heel speciaal uit. Wel is ook bij dit lakje de dop aangepast aan de naam van de collectie door hier afbeeldingen van een roer op te plaatsen.

Op de foto draag ik twee laagjes nagellak. In tegenstelling tot het andere lakje is het bij deze toch echt wel nodig om twee laagjes aan te brengen want ander blijft de tip van je nagel gewoon zichtbaar door de nagellak heen. Ook dit lakje heeft een erg fijn kwastje breder kwastje en is daarmee gemakkelijk en netjes aan te brengen op je nagels. Ook dit lakje dekt mooi egaal en met twee laagjes ook mooi dicht.

Dit lakje is te koop voor €3,29 bij de Kruidvat. Ook zijn er nog vier andere kleuren nagellak in deze collectie:

Van links naar rechts: 01 Hi, Society!, 02 Jetsetter, 03 Welcome To Pink Tropez, 04 Feel The Yacht Beat, 05 Nautica.

Wat vind jij van blauwe nagellak?

7 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Nails

7 Reacties op “04 Feel the Yacht Beat

  1. Ik krijg vanaf de roze lak van mijn vriend 😀

    Like

  2. Pingback: 01 Nautica Gel eyeliner Cruise Couture LE | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: Cruise Couture ’02 Jetsetter’ | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: I Love Sale | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

