NOTD: Sunset

Eerlijk gezegd ben ik echt super slecht in het maken van een gradient. Toch heb ik gister een poging gedaan en vind ik het nog best netjes gelukt.

Voor deze nail-art heb ik gebruik gemaakt van verschillende nagellakjes. De nagellakjes die ik heb gebruikt zijn de volgende:

Het donker roze lakje dat ik heb gebruikt voor de nail-art is het lakje uit de Cruise Couture collectie van Catrice.

Voor de rest van de nail-art heb ik dit roze en oranje lakje gebruikt. Alle kleurtjes heb ik aangebracht met behulp van een sponsje. Als laatste heb ik met een zwarte striper van Essence de figuurtjes van boompjes en vogeltjes op mijn nagels gemaakt. Om de nail-art een mooie glans te geven heb ik de gel-look topcoat van Essence aangebracht. Om de lakjes sneller te laten drogen heb ik de express dry drops van Essence gebruikt. En echt ik ben verbaasd over het resultaat van deze druppeltjes. Hiervan komt dan ook van de week nog een review online!

Maak jij wel eens gradients? Heb jij misschien nog tips?

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Nails

5 Reacties op “NOTD: Sunset

  1. Wauw super mooie nail-art! & die express dry drops van Essence is idd echt handig 😀

    Like

  2. Super leuk gedaan! Moet je vaker doen 🙂

    Like

  3. Pingback: Unknown nail polish | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

