Beauty & Fashion shoplog

De afgelopen paar weken heb ik weer een hele boel leuke dingen gekocht. Iedere keer wilde ik wel een shoplogje maken maar dan waren het maar een paar aankoopjes en vond ik het een beetje te weinig om een shoplogje van te maken. Inmiddels heb ik weer een hele boel nieuwe spulletjes er bij dus nu heb ik toch maar eens alles verzameld om één grote shoplog te maken met vooral producten er in waarvan je snel een review online kan verwachten!

Dit zijn vier producten uit de cruise couture collectie van Catrice.

Dit zijn twee lakjes uit een euro winkeltje, de gel-look topcoat van essence en de express dry drops van essence.

Deze nageltjes en dit vijltje van Herôme kreeg ik bij aankoop van de nagelproducten van Essence. Dit was een actie bij de Kruidvat op de koopzondag van 3 juni.

Ik was inmiddels ook toe aan nieuwe kwasten. Die van Essence heb ik al eerder gehad en deze zijn mij erg goed bevallen. Deze heb ik dan ook nogmaals gekocht.

Een blush van NYC en een blush van the body shop. Ik vind ze allebei echt super mooi. Ik had ze al op verschillende blogs voorbij zien komen en ik moest ze gewoon hebben.

Drie leuke en vrolijke kleurtjes oogschaduw van de Hema.

Op deze hydro dag en nacht crème van Kruidvat eigen merk was in de aanbieding in combinatie met de Kruidvat voordeelpas. Ik kreeg er nu 1+1 gratis.

Deze armbanden vind ik al heel lang super mooi en nu wilde ik er toch heel graag ook een zelf hebben. Ik heb gekozen voor een langer exemplaar die je twee keer rondom je pols moet doen.

Ook kocht ik nog een paar slippers voor van de zomer en enkel laarsjes in het rood met een sleehak. De rode sleehakken heb ik maanden proberen te laten staan alleen ik wilde ze nu toch echt super graag in mijn bezit hebben.

Deze gele tas hing bij de H&M. Zoals ik laatst al vertelde was mijn normale shoptas toe aan vervanging. Hiervoor kocht ik al een tas bij de Primark. Het exemplaar dat ik daar kocht was nog behoorlijk groot en toen ik deze middelmaat tas tegen kwam was het gewoon ware liefde?

En nog een make-up tasje. Als ik make-up meeneem naar school slingert het altijd dwars door mijn tas. Dat is nu dus verledentijd!


Als laatste kocht ik nog deze bikini bij de H&M. Normaal zit dit model qua bovenstuk voor geen meter bij mij, maar voor de verandering zat deze echt heel leuk:D

Nou dit was dan weer de mega shoplog van de afgelopen paar weken en dus paar shopsessies. Morgen ga ik lekker shoppen voor een DIY-dagje met een vriendin van mij! De resultaten van die dag zullen ook zeker in een post online verschijnen!

Heb jij nog leuke dingen gekocht de afgelopen tijd?

6 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Fashion

6 Reacties op “Beauty & Fashion shoplog

  1. Veel leuke zaken gekocht! Mooie tas van de H&M wil ik ook nog aanschaffen 😀

    Like

  2. Super leuke fashion & beauty spulletjes heb je geshopt! Die 4 producten uit de cruise couture collectie van Catrice zien er echt heel tof uit.

    Like

  3. Pingback: Unknown nail polish | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

