My self made jewels

De afgelopen weken heb ik verschillende leuke DIY’s gepost met daarin ook sieraden. Ook schreef ik een post over fimo klei en wat je daar mee kunt maken. Vandaag dan eindelijk de resultaten! Enjoy!

Ik vind van dit soort kettingen met zo’n bril echt super vet er uit zien. En tsja… Zelf maken is natuurlijk nog leuker!

Bij dit armbandje heb ik twee kettinkjes een soort van aan elkaar gevlochten… Op de foto ziet het er een beetje onduidelijk en chaotisch uit maar als je hem om hebt ziet het er wel leuk uit.

Dit is een ketting met verschillende dingentjes er aan.

Oorbel knopjes met roosjes!

Een bedel armbandje.

Drie armbandjes. Herken je de bovenste twee uit de DIY Bracelets post?

En nog meer armbandjes.

Dit armbandje is voor een vriendin van mij.

Een armbandje met roosjes er aan.

Een mushtache ketting en ring!

Een ring met een roos en bijpassende oorbellen.

Een grijze mushtache ring en een ring met een witte roos.

Deze moeten allemaal nog even aan een ketting worden gemaakt. De roosjes zijn bedeltjes en in de snor zitten gaatjes om een kettinkje aan te maken.

Deze ring zag ik in het zilver op internet staan en heb ik geprobeerd na te maken. Op dit moment zit hij nog niet helemaal in elkaar en voor de foto heb ik hem dan ook met plakbandjes aan elkaar gemaakt. Ik heb dus nog geen idee of dit wel gaat werken maar we zullen zien! (De oranje kleur pakte ook iets anders uit als verwacht. Het pakje klei leek namelijk pastel kleurig oranje. Als je deze bakt veranderd hij dus echt veel meer dan de andere kleurtjes die ik heb:()

Dit waren dan al mijn creaties tot nu toe. Er zullen er nog vast wel meer bij komen maar tegen die tijd verschijnt er nog wel weer een nieuwe post online.

Maak jij wel eens zelf sieraden?

12 reacties

Opgeslagen onder DIY, Fashion

12 Reacties op “My self made jewels

  1. Oh, wat zijn die roosjes oorbellen leuk! Iemand heeft niet stil gezeten amai!

    Like

  2. Echt heeeeeeel mooi die roosjes oorbellen !!
    Verkoop je deze ?

    Like

  3. Echt super leuk! Zelf maak ik ook wel eens sieraden, op koninginnedag heb ik samen met mijn zusje en nicht ook zelfgemaakte sieraden verkocht. Maar die zijn niet zo mooi als deze! Die roosjesoorbellen zijn echt super schattig ! Zelf ben ik ook van plan in de zomervakantie fimo klei te bestellen & er sieraden mee te maken, daar kan ik echt niet op wachten.. jammer genoeg nog vier weekjes er tegen aan op school met super veel toetsen, maar ach, dat is toch zo weer voorbij! (:

    Like

  4. Super super super leuk! En mooi gemaakt! Hoe heb je die moustaches gemaakt? Met wat voor materiaal enzo 🙂 X

    Like

Geef een reactie

