Lipbalsems Yves Rocher

Zoals belooft hier de review van de lipbalsems uit het shoplogje van Yves Rocher. De lipbalsem met amandelolie heb ik al eens eerder in mijn bezit gehad. Deze vond ik toen zo fijn dat ik hem nu weer had besteld. Ook bestelde ik deze keer een lipbalsem er bij met karitéboter. Benieuwd wat ik van deze lipbalsems vind en waarom? Lees dan snel verder!

Herstellende lippenbalsem met karitéboterVoedende lippenbalsem met amandelolie

Beide lipbalsems zijn echt super fijn. Voordat ik vertel wat de lipbalsems bij mij doen eerst even wat Yves Rocher belooft dat de lipbalsems doen:

Lipbalsem met karitéboter:
‘De Herstellende balsem met karitéboter herstelt droge lippen en laat ze direct weer comfortabel aanvoelen.’

Lipbalsem met amandelolie:
‘De Voedende balsem met amandelolie voedt de lippen waardoor ze weer comfortabel en zacht aanvoelen’

Wat ik vind van de lipbalsems:

Lipbalsem met karitéboter:  Deze lipbalsem hersteld zoals deze belooft echt je droge lippen. Zelf heb ik erg snel last van droge lippen en velletjes op mijn lippen en met deze lipbalsem is dit verleden tijd. Iedere keer weer voelen mijn lippen zijdezacht. Ook blijft deze zachtheid behoorlijk lang. De lipbalsem plakt niet heel erg, blijft behoorlijk lang op je lippen zitten en voelt prettig aan.

Lipbalsem met amandelolie: Deze lipbalsem heb ik al een keer eerder gehad. Ook toen was ik al hartstikke enthousiast over deze lipbalsem. Ook deze lipbalsem komt zijn beloftes na. Hij maakt je lippen heel lekker zacht en ook bij deze blijft dit een behoorlijk lange tijd. Ook deze lipbalsem plakt zo goed als niet, blijft behoorlijk lang op je lippen zitten en voelt heel fijn aan.

Beide balsems vind ik dus zeker een aanrader. Deze lipbalsems zijn te bestellen op www.yves-rocher.nl en kostten €2,50 per stuk. Op dit moment zijn ze verkrijgbaar met 40% korting en kosten ze €1,50 per stuk. 

Wat is jou favoriete lipbalsem?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Lipbalsems Yves Rocher

  1. € 1.50 is geen geld, jammer dat ik niet van cocos hou. Maar momenteel heb ik nog een voorraadje te doorworstelen!

    Like

  2. Pingback: My Daily Dose of Make-up | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: Opgemaakt december 2013 | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

