DIY Bracelets

Gisteren was ik weer eens in een creabea bui en ging ik op internet opzoek naar leuke DIY’s om armbandjes te maken. Daar kwam ik verschillende leuke varianten tegen. En natuurlijk kon ik het niet laten om deze ook te delen met jullie!

DIY Jewelry, so cute! Gonna try this out

Bij dit armbandje vlecht je gewoon drie koortjes. Halverwege haal je steeds de buitenste koortjes die je dan naar binnen gaat leggen door een moertje heen. Heet effect dat dit geeft s echt super leuk. Ook is deze DIY erg gemakkelijk maar toch orgineel

Dit is eigenlijk het zelfde idee alleen dan met kleine kraaltjes.

rope wrapped chain bracelet

Ook deze DIY is erg gemakkelijk maar geeft net dat beetje extra aan je armband.

chain and rhinestone bracelet

De afbeelding spreekt voor zich.

Op deze manier kun je ook gemakkelijk de nu populaire peace bracelets maken maar dan met een eigen draai er aan!

Als jij nog leuke DIY’s weet voor sieraden let me know! Ik zelf vind het super leuk om sieraden te maken. Ook vind ik het leuk om deze DIY’s dan weer met jullie te delen! Je kunt deze suggesties achterlaten in een comment of mij even een mailtje sturen op aboutbeautyfashion.wordpress.com

Maak jij wel eens zelf sieraden? Zo ja, wat maak jij dan zoal? 

8 reacties

Opgeslagen onder DIY

8 Reacties op “DIY Bracelets

  1. DIYDutch

    Super leuk zijn ze..
    Heb je er zelf ook al eentje gemaakt?
    x Z

    Like

  2. Erg leuk idee, dit ga ik eens doen in de vakantie 🙂

    Like

  3. Nu wil ik ook zelf armbandjes gaan maken!

    Like

  4. Pingback: My self made jewels | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

