Druiven gezichtsmasker Yves Rocher

Al weer twee en halve week geleden vertelde ik jullie in een shoplogje over mijn eerste bestelling bij Yves Rocher. Het duurde iets langer dan verwacht voordat de reviews van de producten online verschijnen maar nu heb ik ze dan ook uitvoerig kunnen testen. Vandaag review ik het druiven gezichtsmasker van Yves Rocher.

De verpakking van het masker vind ik er leuk uitzien. De druiven die in het masker zitten staan gelijk lekker groot afgebeeld op het tubetje. Ook valt gelijk op dat het een aqua-masker is en dus wel hydraterend moet zijn. In dit tubetje zit 50mL aan masker.


Het gezichtsmasker ruikt echt heerlijk naar druiven. Lekker zoet maar toch fris. Het gezichtsmasker heeft een beetje een licht roze/lila kleur. Wanneer je hem uitsmeert wordt het masker transparant.

Wat het masker belooft en hoe je het gebruikt:

‘1 à 2 keer per week op het gezicht aanbrengen. Vermijd daarbij de huid rondom de ogen. Laat het masker 3 minuten intrekken en spoel vervolgens af. Uw huid is weer volledig gehydrateerd.’

‘Een zoete traktatie voor een gehydrateerde* huid! Een snelle en makkelijke oplossing die direct verfrist: laat het masker 3 minuten inwerken en u zult merken dat uw huid weer voller is en bruist van energie. De samenstelling van dit gezichtsmasker, verrijkt met zuiver druivensap dat bekend staat om zijn hydraterende eigenschappen, laat zich gemakkelijk aanbrengen en afspoelen. Het laat uw gezicht én al uw zintuigen ontwaken.
Een unieke ervaring … waar uw huid geen genoeg van kan krijgen!’

‘+punt: De frisse, ‘waterachtige’ crème-samenstelling met zuiver druivensap smelt op de huid. *Werkzaam in de bovenste lagen van de opperhuid.’

Ik heb het masker nu 4 keer gebruikt en ik moet zeggen, mijn huid voelt iedere keer weer lekker zacht en gehydrateerd aan na gebruik. Dit bereikt het masker dus zeker wel. Nog een voordeel is dat je het masker maar gedurende 3 minuten op je gezicht hoeft te laten zitten. Lekker snel maskertje dus! Ideaal voor als je haast hebt maar toch een masker wilt gebruiken om je gezicht er weer op en top stralend uit wilt laten zien. Ook heb ik met mijn huid geen last van irritatie! (Dit is ongeveer een wonder aangezien ik van de meest normale producten uitslag of irritatie krijg) Ik vind dit masker dus zeker een aanrader. Op dit moment is hij verkrijgbaar voor €4,02 en dan heb je 50mL. Normaal kost het tubetje €6,70 per 60mL of €8,04 voor 100mL.

Heb jij ervaring met de gezichtsmaskers van Yves Rocher? Wat is jou favoriete gezichtsmasker?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Druiven gezichtsmasker Yves Rocher

  1. Klinkt interessant, ik heb wel geen maskertjes van hen maar enkele andere spulletjes

    Like

Geef een reactie

