Swatches ‘257 Lavender Cupcake’ & ’01 Soft touch’

Gisteren liet ik jullie in het nagellak shoplogje ook al de swatches van het mint kleurige lakje van NYC zien. Vandaag de beurt aan het lavendel kleurige lakje van NYC en de matte topcoat van Essence. De matte topcoat heb ik aangebracht over allebei de NYC lakjes om jullie zo een goede indruk te laten krijgen.

Dit is het lakje ‘257 Lavender Cupcake’ van NYC. Op de foto draag ik twee laagjes. Het lakje dekt net zo als het lakje van gister erg mooi en egaal. Ook hier zie ik niks geen bubbeltjes, strepen of waterigheid. Ook de kleur vind ik heel mooi. Het is een beetje een pastel kleurtje. Hij past dus perfect bij de trends van dit jaar!

Op deze foto’s zie je de matte topcoat ’01 soft touch’ van Essence. Ik heb één laagje aangebracht van deze topcoat over de mint kleurig en behoorlijk glanzende lak van NYC. Het lakje dekt mooi en is gemakkelijk aan te brengen. Ook droogt hij erg snel! Hij wordt wanneer hij droog is heel mooi matt en doet dus precies wat zijn naam zegt.

De lakjes van de NYC kosten beide €2,99 per stuk en het lakje van Essence kost €1,79. Over alle drie de lakjes ben ik super enthousiast! Zeker een aanrader dus als je nog opzoek bent naar een van deze kleurtjes of een matte topcoat.

Welke kleur vind jij het mooiste? De mint kleur of de lavendel kleur?

5 reacties

Opgeslagen onder Nails

5 Reacties op “Swatches ‘257 Lavender Cupcake’ & ’01 Soft touch’

  1. Lonneke

    Heb de essence topcoat gister ook gekocht.. wat een toppertje!

    Like

  2. Persoonlijk zie ik liever lavendel. Groen is een iets minder natuurlijk kleurtje maar staat jou ook super!

    Like

  3. Pingback: Pretty Pastels nail-art | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

