Lookbook favorites #4

Normaal verschijnt om de twee weken op zondag een post met daarin mijn favoriete outfits op lookbook.nu. Afgelopen zondag is deze niet online verschenen omdat ik niet echt veel leuke outfits bij elkaar had kunnen vinden. Nu zijn dit er gelukkig weer wat meer geworden en daarom nu dus pas deze post!

ENCRUSTED
BY CAMILLE C., 24 YEAR OLD FASHION DESIGNER/BLOGGER FROM MANILA


Woaw, de schoenen, het jurkje en de clutch! Geweldig! Dit zou ik zooooo graag willen hebben en ook zo aantrekken!

WE’RE GOING TO SKATE TO ONE SONG, ONE SONG ONLY
BY KAYKAY B., 18 YEAR OLD WISHFUL THINKER FROM LOS ANGELES

Oke, niet echt draagbaar maar ik vind de skates echt super gaaf!

BRUSSELS
BY ANASTASIA S., 22 YEAR OLD SHOES’ GIRLFRIEND FROM JAKARTA

Deze schoenen… In Enschede zag ik deze schoenen in een winkel staan. Ook hadden ze deze in het fuchsia roze en banaan geel… Ik vond ze zo super vet en wilde ze eigenlijk meenemen maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan… En nu heb ik spijt:(

CARMEN
BY NINA K., GIRL FROM NEW YORK

Ik vind dit soort jurkjes echt zo schattig. Heel simpel maar zo lekker zomers, schattig en vrolijk.

I”M A LITTLE PEA
BY ANNA W., 28 YEAR OLD GIRL NEXT DOOR FROM UMEA, SWEDEN


Lekker zomers dat gele jasje! Geel is een kleur die ik zelf niet echt vaak draag maar eerlijk gezegd vind ik het wel een super gave kleur!

ROMWE TAIL SHIRT GIVEAWAY ON MY BLOG
BY ALISSA L., 18 YEAR OLD POKEMASTER FROM PITTSBURGH

Gister zag ik dat ze bij de New Yorker nu ook van dit soort rokken hebben. Deze hadden ze in een mint kleur en in een koraal kleur. Jammer genoeg was hij voor mij met mijn lengte van 1.60 m te lang:( Maar ik ga niet opgeven! De zoektocht naar een soort gelijke rok als op deze afbeelding gaat gewoon door!

Dit waren mijn favoriete outfits van de afgelopen twee en halve week al weer. Als je suggesties hebt voor bijvoorbeeld site’s, fashion bloggers met outfit posts of iets anders let me know!

Wat is jou favoriete outfit van deze post? Welk(e) outfit of kledingstuk zou jij zo dragen?

7 reacties

Opgeslagen onder Fashion

7 Reacties op “Lookbook favorites #4

  1. Ik vind die van Anastasia S echt héél erg leuk! Niet alleen die supergave schoenen, maar ook de rest. Het is lekker stoer en ik houd van die witte stippen op dat zwart! Zeker weten dat dat mijn favoriete outfit is

    Like

  2. Die van Anna W. vind ik het leukst! Maar ze zijn allemaal leuk 🙂

    Like

Geef een reactie

