How to: Hair do

Misschien is het je wel opgevallen, gisteren is er geen post online verschenen… Sorry! Dit kwam omdat ik school had, tentamen, moest sporten, leren en tsja… Toen was het ineens al heel snel 11 uur ’s avonds en had ik de energie niet meer om nog een post te schrijven. Normaal heb ik voor dit soort momentjes een back-up post achter de hand maar deze had ik dus niet meer… Daarom vandaag in plaats van één post twee posts!

Zoals ik vorige week al vertelde ben ik sinds kort ook te volgen op Pinterest. Ook vertelde ik jullie laatst in mijn post met hair turorials dat ik niet zo vaak dingen over haar-trends of hair-do’s schrijf… Simpel weg omdat mijn haar vaak te kort is om er iets leuks van te maken. Maar nu door Pinterest kom ik de meest leuke en eenvoudige hair-do’s voor ieder moment! Enjoy!

Dit draag ik vandaag in mijn haar. Tip: Zijn je haren te kort om de vlechtjes helemaal van links naar recht of anders om over je hoofd te laten lopen, dan kun je ook gebruik maken van een haarbandje met twee nepvlechtjes. Laat bij het maken van de staart aan de achterkant nog even een pluk los, maak een staart, doe de haarbandjes in, maak de knot zoals in de tutorial en zet als laatste de losgelaten pluk vast over de haarband heen zodat je aan de achterkant het haarbandje niet meer ziet.

Gonna try this

Voor de goede vlechters onder ons! Ik zelf vind deze hair-do echt super leuk! Of ik het zelf kan? Ik heb het nog niet uitgeprobeerd maar ik ga zeker een poging doen!

And this one!

Deze hair-do is erg gemakkelijk maar wel super leuk. Het geeft je staart net iets extra’s.

Maby i'm gonna try this by my self...

 Dit is niet echt een hair-do in vergelijking met de vorige afbeeldingen, maar toch wil ik jullie deze laten zien. Deze zomer mag je van alles in je haar dragen dus leef je uit!

BRAIDY BUNCH

Helemaal niet moeilijk eigenlijk maar super leuk voor van de zomer!

4 - Braid Tutorial

Dit zijn twee wat bekendere hair-do’s. Altijd leuk! Op naar de laatste!

Join the Mood: hair

Ook deze hair-do heb ik al verschillende keren op internet voorbij zien komen. Ook in mijn post met hair tututorials kun je een filmpje vinden waarin deze hair-do wordt uitgelegd.

Ga jij een van deze hair-do’s uitproberen? Wat is jou favoriet?

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “How to: Hair do

  1. Leuk al deze combinaties. Ik ga ook eens eentje proberen. Het ziet er allemaal wel nog zo easy uit!

    Like

  2. Pingback: A bow in your hair | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

