About Beauty and Fashion op Social media

Deze post gaat even over iets heel anders dan fashion en beauty, namelijk over social media. De mensen die mij kennen weten dit al, maar voornamelijk andere blogsters en andere meiden die op mijn blog kijken die ik niet (goed) ken zullen dit misschien nog gemist hebben. About Beauty and Fashion is namelijk op verschillende social media sites te volgen. En ja, ik zou dat natuurlijk super leuk vinden!

De eerste site waar About Beauty and Fashion op te volgen is, is Bloglovin. Voor de lezers en lezeressen die nog niet weten wat het is: Bloglovin is een site waar je jou favoriete blogs kunt volgen. De nieuwste posts worden daar voor jou verzameld en zo mis je dus geen enkele post van jou favoriete blogs! Handig toch! (Om About Beauty and Fashion op bloglovin te volgen klik op de button rechts in beeld of op de link in deze post.)

De tweede social media site waar About Beauty Fashion te volgen is, is Pinterest. Hierop plaats ik verschillende foto’s die mij inspireren. Op dit moment heb ik er nog maar één board met pins, maar dit worden er zeker meer! (Ook hier kun je klikken op de link in deze post of op de button rechts in beeld!)

De derde social media site is natuurlijk Twitter. Sinds kort is deze button dan ook verschenen op About Beauty and Fashion. Wanneer je geen Bloglovin hebt, en je wilt mij volgen, kun je ook hier up-to-date blijven van de nieuwste posts!

Ik zou het hartstikke leuk vinden als je mij wilt volgen op een van deze site’s! Het is natuurlijk niet verplicht, maar ik kreeg het idee dat ik een beetje moeilijk te vinden ben op deze site’s.

xx Lisa

 

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Regular stuff

Geef een reactie

