Lipstick 22 Corail Yves Rocher

Vorige week kon je alvast een shoplogje zien met daarin de spullentjes die ik bij Yves Rocher had besteld. Het duurde even voor deze eerste review van de shoplog online kwam. Dit omdat ik nog een aantal lakjes had staan waarvan ik de swatches eerst online wilde laten verschijnen. Vandaag review ik de lipstick nr 22 Corail.

De dop van de lipstick vind ik er echt super leuk uitzien. Niet al te chique maar ook weer niet al te speels. Ook vind ik het leuk dat ze de kleur van de bloemen ook weer hebben gebruikt voor het draai gedeelte van de lipstick. Verder is de lipstick qua vorm niet echt bijzonder. De lipstick zelf is een rood/oranje kleur. Hij neigt zoals je kunt zien meer naar het rood dan naar het oranje maar hij is niet vuur rood. Op naar de swatch!

De kleur is niet echt een knaller. Zoals je kunt zien geeft hij wel een mooie kleur maar is hij niet helemaal dicht. Hij geeft dus eigenlijk meer een tint aan je lippen dan dat hij ze echt rood maakt. Ook heb ik nog een foto gemaakt wanneer ik deze lipstick op mijn lippen draag om een beter beeld te geven van hoe de kleur er uit ziet.

Zoals je kunt zien worden ook je lippen niet knal rood door deze lipstick. Hij geeft je lippen echt alleen een tint van de kleur van de lipstick. Wel vind ik dit erg mooi. Aangezien ik behoorlijk volle lippen heb ziet het wanneer ik echt rode lipstick draag al snel uit als een clown wanneer deze niet netjes is aangebracht. Bij deze lipstick heb ik daar geen last van aangezien deze net iets subtieler is. Wel blijft de kleur goed en behoorlijk lang op je lippen zitten.

Deze lipstick is te bestellen op de site van Yves Rocher. Dit is de kleur 22 Corail en kost €3,50 per stuk. Ook is deze verkrijgbaar in andere kleuren. Let wel op: deze variant is volgens mij een kleinere versie dan het echte full-size product. De full-size versie van deze lipstick kost €7,90. Wel is deze nu verkrijgbaar met een korting van 43% en kost deze nu voorlopig €4,50!

Draag jij wel eens rode lipstick? Heb jij ervaring met de lipsticks van Yves Rocher?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Lipstick 22 Corail Yves Rocher

  1. Hij staat je subliem. Heel erg mooi!

    Like

Geef een reactie

