Swatches Catrice 090 Karl Says Très Chic

Afgelopen vrijdag konden jullie al de eerste swatch zien van mijn aankopen bij de 1+1 gratis op alle nagelproducten actie van de Kruidvat. Jammer genoeg heeft het lakje van Catrice dat ik toen heb geswatched niet de allerbeste kwaliteit. Hopen dat het tweede lakje wel een wat betere kwaliteit heeft!

Het lakje dat ik vandaag swatch is het rechter lakje op de foto. Dit lakje heet 090 Karl Says Très Chic. Ik hoop dat dit lakje wel beter en egaler dekt dan het middelste lakje op de foto die ik de vrijdag aan jullie liet zien! Ik ben benieuwd!


Dit lakje dekt in tegenstelling tot het andere lakje van Catrice super mooi en egaal. Geen strepen of bubbeltjes. Ja, op mijn duimnagel zie je dat er een klein stukje af is, maar dit kwam doordat ik te ongeduldig was met het laten drogen van de nagellak. Op de foto draag ik twee laagjes. Één laagje is opzicht wel voldoende, maar met twee laagjes ziet hij er net iets mooier uit. Dan zie je namelijk de tip echt niet meer. Ik vind dit echt een super mooi kleurtje! Een mooie beetje oud roze kleur!

Wat vind jij van deze kleur? Wat is jou ideale kleur nagellak voor de zomer?

11 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Nails

11 Reacties op “Swatches Catrice 090 Karl Says Très Chic

  1. Ik vind hem wel mooi! Ik denk dat ik alle alle paarse en roze varianten verknocht blijf 🙂

    Like

  2. desiree

    Klopt niet je 1+1 en dan heb je 3 pakjes:o jojo grapje meid vond t gezellig ben benieuwd naar die gele kleur xx desiree

    Like

  3. Pingback: Swatch Fruity collection Essence ’01 Banana Joe’ | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: B-day Winactie! | aboutbeautyfashion

  5. Pingback: Update b-day winactie | aboutbeautyfashion

  6. Pingback: Einde bday winactie | aboutbeautyfashion

  7. Pingback: Uitslag Bday Winactie! | aboutbeautyfashion

  8. Pingback: Pretty Pastels nail-art | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

